real weather

Soms heb je een vraag die je bij FS9 zou kunnen stellen, maar ook bij FSX. Dat kan nu hier!

Moderator: Moderator-groep

real weather

Berichtdoor halu op 11 aug 2018, 12:57

Mijn REAL WEATHER werkt niet meer! Ik heb Flight Simulator FSX helemaal verwijdert en opnieuw op mijn computer opgezet, maar helaas het zit nog vast! Ik gebruik windows 10 en ik heb begrepen dat het heel lastig is om alles er af te krijgen. wie weet een oplossing? Bij voorbaat dank!
halu
Student Pilot
Student Pilot

Re: real weather

Berichtdoor arno op 11 aug 2018, 13:04

Volgens mij zijn er meer dan 1 real weather programma's. Welke gebruik(te) je?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor halu op 12 aug 2018, 09:25

Oh sorry, dat was ik vergeten erbij te zetten, het is het standaard programma van Microsoft FlightSimulator FSX en dus wanneer ik deze zet op: Real-World weather [updated every 15 minutes] is het altijd het zelfde.
Bij mij sneeuwt het bv bij Stansted.
halu
Student Pilot
Student Pilot

Berichtdoor arno op 12 aug 2018, 09:32

Sneeuw? In deze periode :y: Op het internet verschijnen steeds meer berichten dat dit programma van FSX niet ( meer ) werkt en dat het ook niet meer geupdated wordt. Misschien uitkijken naar een ander
( freeware) programma? Lees bijvoorbeeld: https://www.flightsim.com/vbfs/showthre ... ot-working
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor halu op 18 aug 2018, 15:28

Bedankt voor het advies, het werkt prima FSXWX
halu
Student Pilot
Student Pilot

Berichtdoor René Bruggink op 19 aug 2018, 14:57

Hoi allen,

Had gisteren ook bij Londen in de buurt sneeuw liggen en dacht dat het aan mij lag
Ga het zo downloaden en installeren

Bedankt en groeten René

Edit:
Onder tussen gedownload en geïnstalleerd werk prima hier
Bedankt voor de info

Groeten René
Intel Core I7 4970K 4.4GHz /8 GB DDR 3/Msi Geforce GTX 970 /2x Samsung 22" schermen/1 WD 1 TB hardeschijf 2x Samsung 250 GB SSD schijf/Windows 10 64 bit/ 7x Go Flight modules Toshiba laptop Intel Core i5 2.67Ghz Saitek pro flight yoke CH pro pedals
René Bruggink
Controller
Controller

Keer terug naar Vragen m.b.t. FS2004 & FSX