garmin gns430 Beech Baron58

Nieuwtjes over releases die in beide versies gebruikt kunnen worden.

Moderator: Moderator-groep

garmin gns430 Beech Baron58

Berichtdoor herman op 06 sep 2015, 12:23

Van Carenado de Beech Baron58 gekocht.Prachtige kist,vliegt lekker echter met de oefeningen met de GPS wil het niet vlotten. Er is hiervoor geen duidelijke handleiding bij. Vond op internet een in het engels geschreven manual van Steve Lehar waar ik enigszins mee uit de weg kan. Maar het draaien aan bijv.de Push Crsr knop (de kleine en de grote) lukt slecht en laat zich alleen bedienen door + en - en niet draaien met het scrollwheel van de muis. Daarbij is het niet te zien of je nu de binnenste of de buitenste knop te pakken hebt. Deze Garmin verschilt duidelijk met de default van Microsoft die mij wel zeer duidelijk is. Heeft iemand ervaring met deze Garmin en kan die mij iets verder helpen. Een NL-vertaling is niet te vinden op internet.
herman
Instructor
Instructor

Re: garmin gns430 Beech Baron58

Berichtdoor FsTheo op 06 sep 2015, 16:49

Mijn eerste gedachte is, vervang de GPS door een van de default exemplaren, daarvan weet je dat ze werken en je schrijft er mee om te kunnen gaan.
Misschien niet de meest charmante oplossing, maar in elk geval werkbaar. :)

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor herman op 07 sep 2015, 10:22

Theo, al zou ik de kennis hebben om de default gps van MS er in te zetten dan mis ik de radio. In de GNS430 zit nl de com/nav-radio, dus geschakeld naar de HSI. Ik moet het er maar mee doen, tenzij er nog een Carenado B58 eigenaar in de Dutchfs-club is die een hint kan geven. Dank voor je antwoord.
Herman
herman
Instructor
Instructor

Berichtdoor herman op 08 sep 2015, 12:15

Op mijn vraag om hulp aan Carenado-Support kwam dit bericht. Dit ter kennisneming.
Herman
"Greetings,

On the VC view, place the mouse cursor under the right knob on the upper GNS. On the 2D view, place the mouse cursor on the same position as in VC.
We know there are problems on that we need to work on, thank you very much for your feedback.

Regards,

Carenado".
herman
Instructor
Instructor

Keer terug naar Nieuws m.b.t. FS2004 & FSX