CRJ 700-900

Aerosoftware kan hier besproken worden!

Moderator: Moderator-groep

CRJ 700-900

Berichtdoor Arie op 28 sep 2018, 09:39

Goede dag. Heb een probleem, heb de Bombardier CRJ 700-900 van Aerosoft, de CRJ Manager kan ik niet openen. Heb contact gehad met Aerosoft en wij zijn vanaf eind augustus daar al mee bezig. Heb 7 keer het toestel opnieuw moeten installeren 4 keer FSXSE opnieuw moeten installeren, via REGEDIT allerlei aanpassingen moeten verrichten enz enz. Niets helpt. Wat mij wel opviel dat na het opnieuw installeren van de CRJ de ene keer de AP niet werkte dan een keer de Run Update het niet deed en de CRJ geeft nu nog steeds een fout melding. Nu werkt de AP en Run Update wel maar de CRJ Manager niet.

Hier de fout melding : Registry Error
Microsoft Flight Simulator X (SP2, Acceleration or Steam Edition) or Lockheed- Martin Prepard3d(v2.x or v3.x) path could not be found!

Weet iemand misschien wat dit betekend?
Vr. Gr. Arie.
Arie
Instructor
Instructor

Re: CRJ 700-900

Berichtdoor FlipS op 28 sep 2018, 10:18

Ik heb je vraag even verplaatst omdat die in de verkeerde rubriek stond.

Als een programma het pad naar FSXSE niet kan vinden, betekent dat dat dat programma niet kan vinden waar FSXSE geïnstalleerd is. Dat is merkwaardig, want ik begrijp dat de CRJ wél geïnstalleerd is, terwijl de CRJ manager FSXSE niet kan vinden.

Bij de meeste programma's kun je kiezen waar je die installeert. Kan dat ook met de CRJ manager? Want dan zou je het pad naar FSXSE zelf via 'Browse' kunnen aangeven. Uit de foutmelding begrijp ik dat de CRJ manager zoekt naar de hoofdmap van FSXSE. Daarin wordt dan waarschijnlijk een submap 'Aerosoft' aangemaakt.
Als je niet zelf kunt kiezen waar de CRJ manager geïnstalleerd moet worden, weet ik geen oplossing.

Dat de medewerker van de helpdesk je veranderingen liet aanbrengen in het Register is dus om dezelfde reden; de installer zoekt in het Register naar programma's.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
FlipS
Moderator
Moderator

Berichtdoor Arie op 28 sep 2018, 10:25

Goede morgen Flips.
Bedankt voor je snelle reactie. Heb geen iedee waar ik dit onderwerp moest plaatsen, heb CRJ 700-900 in de zoek optie geplaatst maar zonder succes. Bij de installatie heb je geen keus. Vr. Gr. Arie.
Arie
Instructor
Instructor

Berichtdoor arno op 28 sep 2018, 10:33

Aerosoft is een commercieel product, waarvoor we een apart hoofdstuk hebben.
Ik heb het dus daar naar toe verplaatst.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FlipS op 28 sep 2018, 10:57

Dan had ik het bericht dus ook in een verkeerde rubriek geplaatst …

Als de helpdesk van Aerosoft er niet uitkomt, zal het mij ook niet meevallen. Maar om nog even verder te denken, wil ik precies weten welke handelingen je moet verrichten.

Is de CRJ een boxed version of een download? Zit de CRJ manager in hetzelfde pakket of moet je die apart aanschaffen/downloaden? Loopt de installatie automatisch door (dus vanuit dezelfde wizard) of moet de installatie voor de CRJ manager apart opgestart worden?
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
FlipS
Moderator
Moderator

Berichtdoor Arie op 28 sep 2018, 11:08

Dag Flips. Het is een download versie die ik ophaal bij Aviation Megastore. CRJ Manager zit in het pakket. Na installatie moet er in de werkbalk een icoon verschijnen en daar open je het, en kun daar de gewichten, passagiers, brandstof enz invullen. Vr. Gr. Arie.
Arie
Instructor
Instructor

Berichtdoor arno op 28 sep 2018, 12:21

In juli dit jaar is er ook een update uitgekomen. https://www.aerosoft.com/us/flight-simu ... e-v1.2.0.0 die is voor de x-versie
Wellicht een hotfix nodig? http://forum.aerosoft.com/index.php?/fo ... rj-700900/

In welke map staat jouw FSX geinstalleerd? En alles wel als admin geinstalleerd?. Ik lees ook op diverse fora dat tijdens installatie de virusscanner uitgeschakeld moet zijn.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Arie op 28 sep 2018, 14:36

Dag Arno. Hartelijk dank voor je reactie hier ga ik wat mee doen. FSXSE staat in D:\steamlibrary. Virus programma's uit geschakeld en als Admin geinstalleerd. Vr. Gr. Arie.
Arie
Instructor
Instructor

Keer terug naar Aerosoft