Cabin Sounds en Buttkicker Sounds een echte aanrader

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
mlf081161
Controller
Controller

Cabin Sounds en Buttkicker Sounds een echte aanrader

Bericht door mlf081161 » 10 feb 2019, 22:24

Beste captains,

Vele van ons zijn constant bezig om de echte realistische vliegervaring zo dicht mogelijk te benaderen.
Mooie sceneries en de vele add-ons welke te krijgen zijn helpen ons daarbij natuurlijk.
Ga je nog een stap verder dan bouw je je eigen cockpit met echte stoelen, yokes, MIP, Pedestal,Overhead en ga zo maar door.
We weten allemaal dat het flink in de papieren kan lopen, maar ja hobby mag wat kosten.
Laatst kwam ik in contact via het Prosim forum met iemand die speciaal voor de Buttkicker een programma had gemaakt, dit omdat ik op zoek was naar iets anders dan het gebruikelijke OPUS programma.
Ik kreeg de kans om een demo van hem te ontvangen en was gelijk verkocht.
De combinatie van prachtige cabin sounds en speciaal opgenomen geluiden van het vliegtuig voor de Buttkicker gaf een vrijheid van instellingen en tevens een heel realistisch gevoel wat de Buttkicker me gaf.
Je kunt per geluid een aparte sound card kiezen en sterkte instellen, werkelijk geweldig handig en goed.
Kortom een echte aanrader en niet te duur, voor 25 euro heb je een prachtig programma wat zowel voor FSX/FSX steam als ook voor P3D werkt.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje en download een demo voor 30 dagen.

www.simsounds.de

Progamma is te koop via simmarket.

groeten Michel

Frisian
Student Pilot
Student Pilot

Re: Cabin Sounds en Buttkicker Sounds een echte aanrader

Bericht door Frisian » 25 feb 2019, 15:31

Hallo,

Even ter verduidelijking. Ik heb natuurlijk al even op de site gekeken, maar geeft deze add-on naast de cabin sounds ook cockpit sounds zoals bijvoorbeeld FS2crew doet voor de PMDG's en Airbus van Aerosoft?

Alleen de cabin sounds maken het natuurlijk al een geweldig product.

Tot slot, heb je ervaring met het programma en kan je zeggen of het impact heeft op framerate? Ik ben student en heb niet de duurste computer 😜. Ik heb 8GB RAM met een i5 @3,6ghz, maar ik wil m'n fps niet drastisch zien doen dalen.

Freddy
The Flying Dutchman

Plaats reactie

Terug naar “Commercial Add-ons”