Navigatie werk niet

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
klawo
Student Pilot
Student Pilot

Navigatie werk niet

Bericht door klawo » 02 okt 2018, 17:50

Na veel weeën de PMDG 747-400 geïnstalleerd.
Nu doet zich het vreemde voor, dat als ik een route aanmaakt in de FMC, en alle informatie heb ingevoerd, de informatie, route e.d niet verschijnt in de beide Navigatie displays.

Daarnaast doet het vreemde zich voor dat de Navigatie (Align., NAV) procedure ook niet goed werk. In het instelmenu onder OPTIONS heb ik het alignment in gesteld op FAST 15 SEC.
Dat verloopt goed en ik kan in de FMC de IRS positie bepalen. Na het alignment draai ik de knoppen naar NAV, vul de FMC met de route verder in tot het klaar is. Echter de route en verdere gegeven komen in in het Navigatie Display te staan en het uitlijnen in de ND begint overnieuw, maar dan niet aftellen naar nul maar hij telt op.

arno
Site Admin
Site Admin

Re: Navigatie werk niet

Bericht door arno » 14 okt 2018, 13:08

Iemand met kennis die hem verder kan helpen?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

Frisian
Student Pilot
Student Pilot

Re: Navigatie werk niet

Bericht door Frisian » 04 nov 2018, 18:17

Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord en heb hier dus niet een specifiek antwoord op helaas. Wel kan ik je aanraden om alle SimConnect onderdelen opnieuw te installeren. Veel fouten in PMDG add-ons zijn te wijten aan SimConnect.

De eerste vindt je hier: <FSX root folder>\SDK\Core Utilities Kit\SimConnect SDK\lib. Installeer de simconnect.msi.

In deze folder staan nog 3 .msi bestanden. Installeer ook deze.

<FSX root folder>\SDK\Core Utilities Kit\SimConnect SDK\LegacyInterfaces

Ik hoop dat dit ook jouw probleem oplost, aangezien ik meerdere verschillende problemen hiermee heb opgelost.

Veel succes! [vlieg]
The Flying Dutchman

Plaats reactie

Terug naar “PMDG 747”