Aerosoft CRJ als boxed, ook te downloaden?

Aerosoftware kan hier besproken worden!

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
zwanenbloem
Controller
Controller

Aerosoft CRJ als boxed, ook te downloaden?

Bericht door zwanenbloem » 15 dec 2018, 13:54

Goedendag,

Ik heb de Aerosoft CRJ 7/900 als dvd boxed version destijds gekocht toen ik nog FSX gebruikte, momenteel heb ik een andere, sterke pc en gebruik P3D v 4.4, echter zonder dvd/cd speler erin, tijden veranderen ook, alle add-ons tegenwoordig zijn ook als download format...

Nu is mijn vraag, kan ik dit product alsnog op een andere manier installeren? Ik kan dit eigenlijk nergens vinden.

Alvast bedankt!

arno
Site Admin
Site Admin

Re: Aerosoft CRJ als boxed, ook te downloaden?

Bericht door arno » 15 dec 2018, 15:27

Je zou je schijf uit je oude computer kunnen halen en monteren in een externe schijf houder ( daar is een speciale naam voor maar dat herinner ik me niet zo snel). Daar zou je dan alle inhoud van je dvd op kunnen plaatsen en dmv een usb aansluiting op je nieuwe pc kunnen installeren.
Natuurlijk moet de CRJ dan wel geschikt zijn voor P3D. :fl:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

FlipS
Moderator
Moderator

Bericht door FlipS » 16 dec 2018, 15:08

Natuurlijk moet de CRJ dan wel geschikt zijn voor P3D. :fl:
Dat zou best wel eens een probleem kunnen zijn. Wat je ook zou kunnen proberen is dat je naar de update-pagina van Aerosoft gaat en kijkt of er een update voor de CRJ is. Daarvoor moet je de product key van je boxed version hebben. Met wat geluk is de update een volledige versie. Als de update geen volledige versie is, leg dan een vraag voor aan Aerosoft.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)

zwanenbloem
Controller
Controller

Bericht door zwanenbloem » 18 dec 2018, 03:12

Bedankt, goede tip!

Ik ga dat eens proberen, aerosoft CRJ is inderdaad ook geschikt voor P3D. Lijkt me logisch dat je voor het reeds betaalde product i.c.m. product key dit kunt wijzigen in een download format...

Zodra ik meer weet zal ik dit terugkoppelen :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Aerosoft”