Heeft iemand een vliegtuigje voor me?

Een eigen forum voor Flight van Microsoft omdat iedereen toch wel nieuwsgierig is welke kant het opgaat!

Moderators: Leendejager, Moderator-groep

Heeft iemand een vliegtuigje voor me?

Berichtdoor Bo Dortland op 03 okt 2016, 19:11

Hallo Vliegeniers!

Ik heb een vraag. Ik speel zelf nog dit spel omdat ik het makkelijk maar toch ook best profesioneel vind. Nou wil ik toch een stapje hoger in het vaandel. Heeft iemand misschien een site waar ik een vliegtuig kan downloaden voor dit spel?
BEdankt voor de reacties!! [vlieg] [vlieg] [vlieg]
Bo Dortland
Observer
Observer

Re: Heeft iemand een vliegtuigje voor me?

Berichtdoor arno op 03 okt 2016, 19:16

Welkom op dit forum. Maar ik denk dat je voor dit spel/simulator weinig tot niets meer kan vinden. In 2012 is Microsoft al met dit project gestopt.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: Heeft iemand een vliegtuigje voor me?

Berichtdoor FlipS op 04 okt 2016, 11:40

Ik denk inderdaad dat er niet veel te vinden zal zijn. De grootste downloadsites zijn Avsim en Simviation. Als je in de Avsim Library selecteert op Microsoft Flight, komt er niets uit. In Simviation wordt MS Flight zelfs niet genoemd.
Je zou wel vliegtuigen uit FSX kunnen converteren naar Flight. Dat is veel werk en ik begrijp dat het resultaat niet volmaakt is. De werkwijze staat beschreven in FS Developer.
Eerlijk gezegd denk ik dat je met iets meer geld maar met veel minder moeite FSX Steam Edition installeert, dan kun je weer vele jaren vooruit. :hm

FSX (zowel de oude boxed version als Steam Edition) biedt de mogelijkheid om vluchtsimulatie op elk niveau te bedrijven, van spel tot professionele ondersteuning van een vliegopleiding en alles daar tussenin.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
FlipS
Moderator
Moderator

Keer terug naar Microsoft Flight