CamSim 797-8

Vragen en antwoorden betreffende "Freeware."

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Charlier
Student Pilot
Student Pilot

CamSim 797-8

Bericht door Charlier » 15 aug 2016, 15:20

Hallo flightsimmers,

Vandaag heb ik de Boeing 797-8 van Camsim gedownload.
Deze ziet er echt mooi uit, maar vergeleken met mijn andere ( Payware ) toestellen is de handeling van dit toestel het zelfde als een sport vliegtuig.
De besturing en pitch is veel te licht waardoor deze vreemde bewegingen maakt.
Het is mijn aller eerste freeware toestel en wil daarom jullie hulp vragen voor tips die leiden tot een realistischer gevoel qua besturing en hanteerbaarheid.

Het is jammer dat uitgevers zijn gestopt met het maken van payware addons voor FS2004, want ik weiger om elke prijs om over te stappen naar een andere versie van flight simulator.
Dit is de reden waarom ik al mijn accounts heb verwijdert op alle forums, omdat ik steeds te horen kreeg om over te stappen en dat FS9 compleet dood is.
Nou niet voor mij en ik hoop dat ik hier wel begrip en respect vind voor mijn keuze, want FS9 staat stipt op 1 bij mij.
Voor mijn afscheid op de forums heb ik dit ook duidelijk laten weten zie http://www.flytampa.org/forum/viewtopic ... 2&start=28

Dus lieve mede simmers tips zijn welkom, kritiek mag je bij je houden, sorry maar heb al heel veel gehoord en geslikt dus ik hoop hier te vinden wat ik zoek.

Groetjes
Leon
AfbeeldingAfbeelding
Freedom is in the sky

Charlier
Student Pilot
Student Pilot

Re: CamSim 797-8

Bericht door Charlier » 20 aug 2016, 21:55

Echt niemand hier?
Tijd om weer eens verder te [vlieg] want ergens op deze wereld is FS9 nog wel hot.
Fijne vluchten en landingen

Bye Bye
AfbeeldingAfbeelding
Freedom is in the sky

flipsos
Senior Instructor
Senior Instructor

Re: CamSim 797-8

Bericht door flipsos » 26 aug 2016, 22:46

Beste Leon,

Om even in te haken op het FS9 verhaal,
Ondanks dat ik de laatste tijd weinig aan fsim toe kom, vooral door mijn baan in de echte vliegwereld op Schiphol, vind ik altijd mijn weg nog in fs9. Het blijft in mijn ogen de meest succesvolle Flight Simulator versie.

Wat betreft het vlieggedrag van de genoemde kist; Ik vermoed dat je een beetje kunt spelen met de config file van het toestel. Bepaalde waardes veranderen waardoor bijvoorbeeld de pitch zwaarder aan gaat voelen etc. Echter, dit is best een gecompliceerd werkje maar met de juiste info (van de personen die iets meer verstand en kennis hebben hiervan) moet je een heel eind komen.

Het is niet veel maar het geeft je hopelijk een opstapje.

Groeten,

Tim
Operations Officer at Dnata Amsterdam Schiphol Airport

Plaats reactie

Terug naar “Freeware Addon's FS9”