Project fokker PF100/70

Vragen en antwoorden betreffende "Freeware."

Moderator: Moderator-groep

Re: Project fokker PF100/70

Berichtdoor PeterL op 26 maart 2012, 14:42

Tja, ik volg dit topic met enige verbazing. Indertijd gebruikte ik de freeware Fokker veel en had er nooit problemen mee. Om eens mee te denken heb ik het even opnieuw opgehaald.
In de map aircraft vind je 5 mappen die alle 5 in de aircraftmap van FS9 geplaatst worden.
De inhoud van de map EFFECTS gaat naar de effectsmap van FS9, de INHOUD van de gaugesmap naar de map gauges van fs9 en dan is er nog een map SOUND. De inhoud hiervan gaat naar de map sound van FS9
De gaugessound.dll zou ook naar de gaugesmap van fs9 gaan, waarvoor die apart staat weet ik niet, misschien een latere versie?
Ben benieuwd wat Theo nog kan vinden, want het zou gewoon moeten werken.

peter
PeterL
Instructor
Instructor

Berichtdoor erwin969 op 26 maart 2012, 15:03

arno schreef:Ik vind het ook vreemd. Maar kun je met zo'n zelfde plaatje ook laten zien welk type bestand dat is?
De tekst is wel met "gau" maar ik wil ook graag het type zien. Heel lang geleden was dit ook eens op het forum beschreven en toen bleek dat het "type" bestand (de extension) niet juist was.

Bij eigenschappen van dfd_gpws.gau staat bestandstype GAU-bestand (.gau)
Openen met gemeenschappelijk DLL bestand.
erwin969
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor arno op 26 maart 2012, 15:11

Erwin, ik denk dat ik het antwoord heb :G: Ik adviseerde jou om alleen de fokker 70 ( omdat daar het regeringsvliegtuig in zit) te installeren. De anderen waren niet nodig ( in mijn beleving). Zo heb ik de eerste installatie gedaan en dat werkte perfect. Nu deed ik het weer op dezelfde wijze en kreeg ook allerlei "gau" foutmeldingen. Hoe vreemd. Nu heb ik de andere vliegtuigmappen en panel en soundmappen ook in "aircraftmap van fs" geplaatst en kreeg alleen nog de foutmelding van "sound, "Dat klopt ook omdat ik die verwijzing die theo gaf over sounds nog niet had gedaan. Dus plaats die andere 2 fokker100 mappen ook in de aircarftmap en dan moet het probleem opgelost zijn.

PS/Edit: bij de link op onze website zie je ook nog andere updates staan ( voor panel en addon).
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor erwin969 op 26 maart 2012, 15:21

Ok gedaan, maar begint weer dezelfde meldingen te geven over de FS/Gauges map...
erwin969
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor arno op 26 maart 2012, 15:36

Peter schreef dit eerder vandaag ( theo en ik deden dat eerder ook). Jij nu ook?
In de map aircraft vind je 5 mappen die alle 5 in de aircraftmap van FS9 geplaatst worden
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor erwin969 op 26 maart 2012, 15:54

Alle 5 de mappen zitten in de FS9