Het installeren van repaint voor vliegtuigen in FS9

Vragen en antwoorden betreffende "Freeware."

Moderator: Moderator-groep

Het installeren van repaint voor vliegtuigen in FS9

Berichtdoor Kevinho op 27 jun 2008, 11:40

Hallo allemaal, laat ik me eerst even kort voorstellen. Ik ben Kevin Pieters, woon in Hulsberg (Zuid-Limburg) en ben 19 jaar oud. Ik heb sinds klein al interesse gehad in vliegtuigen en alles eromheen. Ik vind het dan ook niet erg dan vliegveld Maastricht Aachen Airport hier 12 km vandaan ligt.

Ik heb sinds 2004 FS 9 op mijn pc staan, het is een prachtig spel, maar ik was er eigenlijk altijd nog wat te jong voor. Sinds een week heb ik FS 9 weer herontdekt. Toen ik op internet keek om misschien wat downloads te vinden over FS 9 kwam ik hier op dutchfs terecht. Ik heb meteen een aantal aircraft gedownload en zonder al te veel problemen in het spel weten te krijgen. Verder heb ik ook de volgende handleiding gevolgd: ‘een nieuw jasje voor ons toestel, het installeren van een repaint’. Ik was namelijk ervan overtuigd als ik deze handleiding zou volgen ik de vliegtuigen om me heen niet meer zou zien als Soar, Landmark, World Travel enz, maar gewoon als de repaints die ik zelf had geïnstalleerd. Nu heb ik inmiddels de bestaande Boeing 737-400 een repaint gegeven van British Airways en de Boeing 747-400 een repaint van Lufthansa. De textures van de fictieve vliegtuigmaatschappijen heb ik eventjes in een andere map gezet. Het probleem is nu echter dat ik wel zelf met zo’n repaint kan vliegen, maar dat de Boeings 737-400 en 747-400 niet de kleuren hebben van de repaints. Sterker nog, ik zie geen enkele Boeing 737-400 en 747-400 meer in het spel staan! Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb precies de instructies opgevolgd uit de handleiding van FsTheo over het repainten.

Verder had ik nog een vraag. Ik zou ook graag de Airbussen en andere Boeings in het spel willen zien, natuurlijk ook het liefste weer met een repaint van KLM, Martinair enz. Moet ik dan eerst op de een of andere manier een basisvliegtuig downloaden voordat ik die een repaint kan geven?

Hopelijk kunnen jullie antwoorden geven op mijn vragen. Het zou geen ramp zijn als het niet lukt, maar met KLM, Martinair en noem de bestaande maatschappijen maar op is het net wat leuker om te beleven, dan met de fictieve maatschappijen in het spel, die heb ik nu wel gezien.
Kevinho

Re: Het installeren van repaint voor vliegtuigen in FS9

Berichtdoor zoek34 op 27 jun 2008, 12:10

Hallo Kevin, Welkom op DutchFS :dup:

als je die "fictieve" modellen van FS weg wilt hebben en beter traffic --> http://www.world-of-ai.com
PC oud: Celeron D 346 (sock 775) / 8600GT 1GB / 3GB DDR2-553

PC nieuw: Intel Core I7-3930K / 680GTX TF4 / 32GB DDR3-1600 / Corsair H100 + 4x 120mm fans / Asus P9X79 / Samsung 830 256GB / WD Black 1TB / LG GH24NS90 / Be-Quiet PP L8 730W / CM Storm Trooper
zoek34
Senior Executive
Senior Executive

Woonplaats: onder de SUGOL en ARTIP arrivals voor rwy 36R (Aalselmeerbaan)

Berichtdoor FsTheo op 27 jun 2008, 14:53

Hallo Kevin,

Het klopt, daar zijn de repaints in eerste instantie voor bedoelt, om er zelf mee te vliegen. Dat je nu de andere toestellen niet meer ziet, klopt ook. Je schrijft de oude paints weggezet te hebben en dus heeft FS geen idee meer waar het over gaat, als gevraagd wordt een Soar te laten zien.

Maar volg de link van Bas, want dan kun je je vliegvelden en het luchtruim vullen met allerlei realistische maatschappijen! :D

Theo :wink:

ps Dat zijn dan weer toestellen om niet zelf mee te vliegen!

ps2 Nu het toch over AI-traffic gaat, kunnen we beter hier verder praten! :dup:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Kevinho op 28 jun 2008, 10:22

Bedankt voor de hulp beide!

Het is me inmiddels gelukt, de KLM-toestellen etc. vliegen me nu om de oren :wink:
Dit maakt het weer een stukje leuker...

Nogmaals hartstikke bedankt voor de snelle hulp!
Kevinho

Berichtdoor FsTheo op 28 jun 2008, 15:27

Mooi zo! :dup: Mede namens zoek34, graag gedaan! :lol:

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Freeware Addon's FS9