POSKY 737NG Autobrake & Armed Spoilers.

Vragen en antwoorden betreffende "Freeware."

Moderator: Moderator-groep

POSKY 737NG Autobrake & Armed Spoilers.

Berichtdoor jeremykou op 17 jul 2008, 22:37

Hallo virtuele collega's.

Ik vlieg nu ± een halfjaar met de 737NG versies van Project Open Sky. Al met al een geweldig model en er zijn vele repaints beschikbaar. Momenteel heb ik voor zover ik weet (bijna) elke 737NG van Europa op mijn laptop staan en ben ik bezig met het oefenen met speciale repaints van verschillende maatschappijen (Ryanair, easyJet etc.).

Er is echter 1 ding waar ik na al die tijd nog steeds niet uitkom. Ik wil graag weten hoe de autobrake werkt van dit toestel, of waar informatie over de autobrake staat opgeslagen in het aircraft.cfg of os73xxx.mdl bestand, zodat ik het zelf kan aanpassen. Deze werkt namelijk niet, op welke stand ik het ook maar probeer. Tevens willen de spoilers tijdens de touchdown niet omhoog komen als ik deze op Armed zet.

Ik heb leren vliegen met boeings in de default 737-400, en hierbij heb ik altijd de autobrake gebruikt op stand 1, dus ik zou het fijn vinden als dit ook bij dit toestel kan, aangezien ik een laptop heb en sowieso al een minder makkelijk toetsenbord heb voor FS.

Ik kan hier ook niks over vinden op het internet of op de site van POSKY, dus zou het misschien ook kunnen dat het ligt aan mijn laptop en/of settings? Dit lijkt mij echter sterk want op de gamedesktop van mijn broer werkt het ook niet.

Wat doe ik verkeerd en wie o wie kan mij helpen? Ik heb voor zover ik weet het meest up-to-date model beschikbaar.

Alvast bedankt iedereen!

Jeremy
Laatst bijgewerkt door jeremykou op 03 aug 2009, 23:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Groeten,
Jeremy

Afbeelding
ASL Airlines Ireland - First Officer A300-600
jeremykou
Supervisor
Supervisor

Re: POSKY 737NG Autobrake & Armed Spoilers.

Berichtdoor FsTheo op 21 jul 2008, 17:16

Hallo Jeremy,

Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gekregen, krijg je van mij ook niet :lol: , want ik weet het zo niet.
Maar wellicht dat een ander met z'n vingers knipt en komt vertellen hoe het zit! :)

Je onderwerp heeft een "schopje" gekregen en jij nog een "Welkom" op Dutchfs! :dup:

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor jeremykou op 21 jul 2008, 23:18

Hoi Theo,

Ja, ik vind het maar raar dat ik er nergens wat over kan vinden, dus misschien ligt dit aan de settings van mijn pc/fs9. Dusja als het daar aan ligt zal er misschien niemand zijn die hetzelfde heeft, en werken deze dingen normaal wel gewoon haha.

In ieder geval bedankt voor de welkom en voor je hulp door het bovenaan te zetten, en ik moet ook zeggen dat als ik dit forum doorlees ik nog zoveel dingen die die ik ook nog wil veranderen en/of toevoegen, een topforum dus! :y:

Jeremy
Groeten,
Jeremy

Afbeelding
jeremykou
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor jeremykou op 27 jul 2008, 20:28

Helemaal niemand met hetzelfde probleem zie ik..?
Groeten,
Jeremy

Afbeelding
jeremykou
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor Thomas H op 29 jul 2008, 19:25

Ja wel het probleem, maar geen antwoord.
OLD System ||3.00 Ghz || Intel Pentium || RAM 1.00 GB || On board 128 RAM Graphics card || HD 250 GB
NEW System||2.40 Ghz || Dual core Intel || RAM 3.00 GB || Geforce 9600 GT 1024MB || HD 500 GB

Afbeelding
Thomas H
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Kevin op 01 aug 2008, 14:29

Misschien dat je eens contact op kan nemen met iemand van Project Open Sky? Die zouden je toch moeten kunnen helpen neem ik aan. En vervolgens kun je hun antwoord misschien hier aan andere DutchFS'ers mededelen. :wink:
Afbeelding
Kevin
Moderator
Moderator

Berichtdoor jeremykou op 01 aug 2008, 17:11

Ik heb 2 keer Hiroshi Igami, de Model Designer proberen te bereiken dmv het forum op de officiele site van Project Open Sky, maar deze geeft geen antwoord... Ik kan het nog een keer proberen, maar ik reken er niet teveel op.

Jeremy ;)
Groeten,
Jeremy

Afbeelding
jeremykou
Supervisor
Supervisor

Keer terug naar Freeware Addon's FS9