Trafiic DataBasabulder.exe

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Beste Simmers,

Pas gekocht: MyTraffic6 prof. Succesful geinstalleerd. Alleen geen databasebuilder te zien in mijn PC.

Uiteindelijk een download gevonden. Deze binnengehaald en geinstalleerd in een MyTraffic map. Daarna hieruit geprobeerd om te installeren.
Via Envirement en Toolbox. Uit de laatste de installatie geprobeerd.

Helaas voor mij gaat die vlieger niet op. Ik krijg de mededeling dat niet kan worden uitgevoerd vanwege Win32. Ik heb alles afgezocht om tot een oplossing te komen maar kom er niet uit.
Iemand ervaring met een oplossing voor dit probleem.

Ik vraag me af waarom die databasebuilder niet gewoon in het pakket zit. Is wel zo makkelijk.

Anders MyTraffic maar geld terug laten sturen vanwege een miskoop en het recht binnen 14 een product terug te sturen. In dit geval de licentie in te trekken.

Groeten
Flightlevel 1000
citroene
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2016, 20:39

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door citroene »

die databasebuilder.exe moet je gewoon in de mytraffic map zetten en dat zou voldoende moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Afbeelding
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Beste Citroene

Allereerst bedankt voor Uw reactie.

Inmiddels heb ik een My Trafiic DataBase builder bestand opgestuurd gekregen. Geen exe. Die heb ik in de map My Traffic gezet zoals U al zei.

Aan de hand van de installatie gids heb ik alles gedaan wat moest worden gedaan. Geen vliegtuig te zien.

Nu dacht ik iets gezien te hebben dat de hoeveelheid vliegtuigen kan worden ingesteld door middel van een schuifje dat misschien op nul staat. Geen idee waar ik dat heb gezien. Ik bedoel dan niet de AI schuif in Prepar Display.

Ik heb nu alles er uit gegooid. Ga de download nog eens binnen halen en ga alles overnieuw doen. Veel hoop heb ik er niet op omdat alles al via het boekje ging.

Het is toch niet zo dat als ik P3D heb opgestart ik dan eerst nog iets moet aanklikken? Het zou volgens mij automatisch moeten werken.
Als ik de beschrijving goed interpreteer dan heb je die Builder niet eens nodig. Deze schijnt dan nodig te zijn om zelf te bewerken. Vandaar dat die in de communicator in het rood staat na de installatie.

Met vriendelijke groet

Flightllevel 1000
citroene
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2016, 20:39

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door citroene »

is het al gelukt ondertussen ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Afbeelding
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Beste Citroene,

Nee, het is na lang zoeken en proberen niet gelukt. Heb het maar even in de kast gelegd.
Binnenkort komt mijn goeroe langs en die weet meestal wel raad. Hopelijk in dit geval ook.

Groeten.
citroene
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2016, 20:39

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door citroene »

als ik ergens tijd heb zal ik eventueel een how to maken ? zal wel pas volgende week zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Afbeelding
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Citroene,

Ik houd me aanbevolen. Zou prettig vinden als het zo zou lukken.

Bedankt dat U door wilt gaan.
citroene
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2016, 20:39

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door citroene »

beetje later dan verwacht

https://www.dropbox.com/s/ecql9fdw9xffj ... c.pdf?dl=0

als er vragen zijn dan hoor ik het graag

mvg
Afbeelding
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Beter laat dan nooit. Geen probleem. Wat wel het probleem is dat ik nog steeds zoekende ben om MyTraffic aan de gang te krijgen. Ik heb nog geen vliegtuig gezien. Heb wel een goede handleiding gekregen, deze gevolgd, maar niets. Alleen zie ik bij U staan in de cfg map, Required= False. In de handleiding die ik nu heb gevolgd staat juist Required=True. Kijk, zo komen we er nooit uit natuurlijk.
Ook moest ik ENTRY no 10 gebruiken. Mijn Entries waren er maar 8. Eerst no 9 maar gedaan. Niets. Dan dus maar 10. Alleen is er dan een opvolgend nummer tussen uit.
Wat betreft databasebuilder. Naar verluid van diverse fora is het niet nodig om die te installeren. MyTraffic moet zonder die databasebuilder ook werken.
Ik heb een heel goede goeroe van DutchFS maar die kon ter plekke ook niets uitrichten. Zoals zo dikwijls, bij mijn PC of P3D. Niets lukt zomaar.

Maar vliegen kan ik wel met alle toeters en bellen. Ook met Overhead en Prosim.

Ik ga de boel maar eens de boel laten voorlopig want hier is niet uit te komen. Wacht nog op een reactie van MyTraffic zelf. Maar die zullen dezelfde manier opgeven die ik nu heb.

Olivier Citron, ik dank U hartelijk voor de moeite die U heeft gedaan en later als toch die Traffic er in zal staan??? die datebasebuilder onder handen nemen.

Met vriendelijke groet

Flightlevel1000
citroene
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2016, 20:39

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door citroene »

de stappen die ik gegeven heb werken bij mij perfect. raar dat het bij jouw niet werkt ?


ik heb de TrafficDatabaseBuilder.exe online gezet, pak hem uit en zet deze in je mytraffic map en probeer dan alles opnieuw
https://www.dropbox.com/s/fhir9v19xukvt ... r.zip?dl=0

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Afbeelding
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Trafiic DataBasabulder.exe

Bericht door flightlevel1000 »

Hallo Citroene,

We stoppen ermee. Ten eerste krijg ik die databuilder niet geinstalleerd. Voorheen ook al niet. Vandaar dat ik het op DutchFs gooide.
Ik zie bij uitvoeren in een flits een zwart kladblok voorbij gaan. Script waarschijnlijk. Dan niets meer.

Maar van diverse kanten is mij gezegd dat die databasebuilder helemaal niet nodig is.
MyTrafiic moet het bij een succesvolle installatie gewoon doen. Bij mij dus na vele podingen niet.

Heb getracht nog eens een reinstall te doen, maar bleef steken op de validatie. Wachtwoord gecheckt bij MyTraffic, was goed. Toch geen validatie.
Heb dus maar kontakt gezocht met MyTraffic. Nog niets vernomen.

Alles van Mytraffic er uit gehaald. Helemaal schoon. Nieuwe installatie. Geen vliegtuigen. Vandaar nog een reinstall. Ook dat niet. Ik heb zo het idee dat ik niets aan mijn 36 eurotjes heb.

Maar zoals gezegd. We sluiten dit af en ik laat het voorlopig rusten. Hier wordt een mens niet goed van.

Nogmaals dank voor Uw inzet.

Met groeten

Flightlevel1000
Plaats reactie