BLAUWE DRIEHOEKEN IN SCENERY

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

BLAUWE DRIEHOEKEN IN SCENERY

Bericht door flightlevel1000 »

Beste Simmers,

Naar aanleiding van 2 nieuwe installaties van Prepar3D die ik heb gedaan, de volgende vraag:

Heeft iemand van jullie wel eens meegemaakt dat de grond (terrain of scenery) vol is met grote lichtblauwe driehoeken die keurig op een rijtje liggen tot aan de horizon toe.
De Runway blijft vrij hiervan. Tussen de blauwe driehoeken zie je dan nog wat van de aarde. Een gekocht vliegveld doet het wel goed tot aan de rand. Buiten de grens weer fout.
Voor degene die nieuwsgierig is naar dit fenomeen heb ik een screenshot. Ik weet niet hoe die hierbij moet.

Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet. Ik heb ook P3D forum aangeschreven maar geen resultaat tot nu toe.
Ik heb ORBX er in staan maar die doet er niets mee.
Ik heb FSX ook eens even geinstalleerd en daar had ik dat niet.

Ik heb zelfs een hele nieuwe download binnen gehaald maar dat gaf hetzelfde euvel. De 3e keer al.

Registerfouten er uit gehaald met RegCleanPro en CCleaner. Geen oplossing.

Het lijkt mij een systeemfout want ik heb een recovery toegepast om de engelse taal er in te krijgen. Maar dan zou FSX het ook moeten doen. Die is verwant met P3D.


Ben benieuwd of iemand weet wat dit is en wat er aan gedaan kan worden.

Vr.gr. Flightlevel 1000.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: BLAUWE DRIEHOEKEN IN SCENERY

Bericht door arno »

flightlevel1000 schreef:Voor degene die nieuwsgierig is naar dit fenomeen heb ik een screenshot. Ik weet niet hoe die hierbij moet.
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=12041
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: BLAUWE DRIEHOEKEN IN SCENERY

Bericht door flightlevel1000 »

Beste simmers,

Het probleem is inmiddels opgelost. Een kwestie van overnieuw drivers installeren van NVidia.

Arno bedankt voor de tip" bijlage screenshot". Het werkte alleen niet. Server niet gevonden.

Have a nice day.

Flightlevel1000
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: BLAUWE DRIEHOEKEN IN SCENERY

Bericht door arno »

flightlevel1000 schreef:Have a nice day.
You too :y:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie