Vraagbaak Startproblemen FSX

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
aeroabaticsfs
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 dec 2013, 14:39

Re: Vraagbaak Startproblemen FSX

Bericht door aeroabaticsfs »

Heb je wel internetverbinding? (Gebeurt namelijk vaak genoeg van niet ;))

Groeten,
Daniël
Aron
Controller
Controller
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 okt 2012, 11:08

Re: Vraagbaak Startproblemen FSX

Bericht door Aron »

Ja dit heb ik zeker..

Mvg,
Aron Verhoeven
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Vraagbaak Startproblemen FSX

Bericht door FlipS »

Je zou bij die melding natuurlijk denken aan een firewall die in de weg zit of iets dergelijks. Van Windows Security Essentials zou je volgens mij geen hinder mogen ondervinden. Als je een andere beveiliging hebt geïnstalleerd, zou je die tijdelijk kunnen uitschakelen en eventueel ter overbrugging MSE installeren.
Toch heb ik het gevoel dat het niet een firewall is die in de weg zit. Het is alweer erg lang geleden dat ik FSX heb geïnstalleerd, maar er is me bijgebleven dat je een extra handeling moet verrichten bij het invoeren van de product key. Ik meen me te herinneren dat je na het invoeren van de product key eerst op enter moet drukken en pas daarna op Next. Dat zou je nog kunnen proberen.
Verder moet je jezelf altijd rechten toekennen als administrator (via het Windows configuratiescherm) als je FSX installeert.
Vooruitlopend op de succesvolle installatie: op dit forum kun je (in 'The Grand Archive' en onder 'FSX') belangrijke tips vinden voor het verhelpen van problemen die na de installatie nog bestaan.
Succes met de installatie!
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Aron
Controller
Controller
Berichten: 67
Lid geworden op: 23 okt 2012, 11:08

Re: Vraagbaak Startproblemen FSX

Bericht door Aron »

Beste Filips,

Bedankt voor de reactie. Zal het eens proberen. Hopen dat het mag baten.
Maar naast dat heb ik misschien een volgende oorzaak ;

Zou het kunnen komen doordat mijn Windows nog niet is geactiveerd. Ik moet namelijk nog bellen, om een activeringscode te krijgen. Dit kan alleen op werkdagen dus dat zal pas morgen worden..

Zou dit het kunnen zijn?

Mvg,
Aron Verhoeven
Plaats reactie