Dringend hulp nodig! Installatieprobleem+error 1603

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Dringend hulp nodig! Installatieprobleem+error 1603

Berichtdoor gameking-vinod op za feb 21, 2009 4:57 pm

Er is iets ergs, ik kan wel doodvallen :x :oops: :cry: :evil:
Ik heb tog Gold editon, ik had de eerste 2 cd's geïnstalleerd daar staat "deluxe edition"op.
Maar als ik het speel kan ik maar een half uurtje en dan stopt het, ze zeiden het is niet volledig geïnstalleert. Dus ik pak cd 3 waar fsx acceleration op staat en probeer het te installeren, die geeft ook een foutmelding van een ongeldige activatie. Dus ik verwijder die hele spel van me pc, helemaal ja. Ik dacht namelijk ik moet cd3 meteen na cd1 en 2 installeren.Dus opnieuw installeren, en nu hele tijd gewacht geeft het ook een foutmelding :cry: De windows installer moest komen om het te installeren maar kwam niet;
nu is het er helemaal niet op en kan ik helemaal niet vliegen :o Er staat;"Error 1722. There is a Problem with this Windows installer package, a program run as part of the setup did not finish as expected.Contact you support personnel or package vendor." en daarna "error: -1603 fatal error during installation. Consult Windows installer Help MSI.chm or MSDN fore more information."
Goh ik drukte "OK" en nu staat er dit;
The wizard was interrupted before Microfost Flight Simulator X could be completely installed/uninstalled.
The system has not been modified. To install/uninstall this program at a later time run the installation/uninstallation again. en dan moet ik op FINISH drukke, enige optie...

Ik weet niet wat ik moet doen :(
Hopelijk Kun jij mij helpen?

Gr vinod :dup:
Laatst bijgewerkt door arno op zo feb 22, 2009 4:02 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Reden: titel aangepast. Was niet duidelijk wat het probleem was uit de titel.
gameking-vinod

Re: Dringend hulp nodig! Installatieprobleem

Berichtdoor Patrick op za feb 21, 2009 6:35 pm

Beste vinod,

Ik heb de titel van je probleem aangepast. Alle mensen met vragen hebben hier - wat hun betreft - dringend hulp nodig. Het altijd openstaande bindend verzoek van DutchFS is in de titel te beschrijven wat je probleem is. Dat trekt ook meer hulp aan.
Patrick

Berichtdoor jeroenbrakenhoff op za feb 21, 2009 8:04 pm

wat voor computer heb je je moet namelijk dit hebben.

Windows XP SP2 / Windows Vista
Processor: 1.0 Ghz
RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB
Hard Drive: 14GB
Video Card: 32MB DirectX 9 compatible
Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones
Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play

jeroen
Afbeelding
jeroenbrakenhoff
Controller
Controller

Berichtdoor gameking-vinod op za feb 21, 2009 8:05 pm

Jeroen eerst deed hij het, heb lekker ermee gevlogen, add-ons doen het enzo :G:
'
gameking-vinod

Berichtdoor jeroenbrakenhoff op za feb 21, 2009 8:05 pm

zoek je hele probleem ff op

http://support.microsoft.com/
wel raar.

jeroen
Afbeelding
jeroenbrakenhoff
Controller
Controller

Berichtdoor arno op za feb 21, 2009 8:11 pm

Ik probeer mee te denken:

Voordat je fsx installeerde had je toen (ook) al SP2 ( servicepack voor FSX) geinstalleerd? Als je namelijk "accelerator" installeert, daar zit SP2 bij. Dan mag er niet nog ( of al) een SP2 op je schijf geinstalleerd zijn. Dus eerst SP2 verwijderen daarna FSX installeren.

Misschien dat dit je verder helpt? :G:

arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor jeroenbrakenhoff op za feb 21, 2009 8:13 pm

heb je windows vista ?

jeroen
Afbeelding
jeroenbrakenhoff
Controller
Controller

Berichtdoor gameking-vinod op za feb 21, 2009 8:18 pm

ik heb een XP :)

Gr vinod;
Trouwens ik kreeg een 1603 , maar ik snap dan deze pagina niet; http://support.microsoft.com/kb/810295/nl?sd=gn
gameking-vinod

Berichtdoor gameking-vinod op za feb 21, 2009 8:23 pm

Arno ik zag jouw bericht even over het hoofd maar hier komt het antwoord;

Ik heb Gold edition gekocht en cd 1 en 2 geïnstalleerd, ik dacht ik laat cd 3 [dat is fsx acceleration] even zitten en ga lekker vliegen. Toen begon hij na een halfuurtje spelen automatisch af te sluiten met een melding van onvolledige installatie. dus ik zet cd 3 erin, en die zegt weer dat er een ongeldige activatie is, dus ik dacht alles opnieuw installeren. Na dat ik het heb geïnstalleerd kwamen die foutmeldingen.

Gr vinod en bedankt dat je me ook wilt helpen :dup:
gameking-vinod

Berichtdoor Patrick op za feb 21, 2009 8:38 pm

1./ Deinstalleer de hele boel.
2./ Heb je dat gedaan, kijk dan in je configuratiescherm of er echt niets meer van flighsimulator in staat, OOK GEEN ADDONS... Deze laatste moet je overigens als eerste deinstalleren.
3./ Heb je ECHT ALLES gedeinstalleerd, ga dan naar deze computer en dan naar de schijf waar je FSX stond en verwijder fysiek je FSX map en overgebleven inhoud.
4./ Leeg je prullenbak, zodat er niets meer van FSX op je pc achterblijft.
5./ Schoon je register op met een programma zoals bv CCLEANER, gratis via google te vinden op het internet.
6./ Sluit je computer af.
7./ Doe een schietgebedje.
8./ Start je computer weer op.
9./ Installeer stap voor stap je Flightsimulater weer. Elke keer als je een onderdeel erop hebt gezet, ga je kijken of de boel werkt. Het kost een stukje tijd, maar dit is belangrijk.

Nu hopen dat dit helpt.

Edit: Stap 7 is optioneel.
Patrick

Berichtdoor arno op za feb 21, 2009 8:53 pm

Allereerst een huishoudelijke mededeling: gebruik volgende keer de "edit" knop als er nog niemand op je laatste bericht heeft gereageerd.

Als ik je eerste bericht goed lees denk ik dat installer niet helemaal klaar was met installeren. Soms kan het wel eens lang duren ( bij mij een het einde circa 15 minuten wachten) voordat de eindmelding komt. Misschien toch te vroeg CD uit de driver gehaald.

arno

Edit: aanvulling op Patrick. Vergeet dan niet ook de map FSX bij documents and settings te verwijderen.

Edit 2: zoek via "google" ook eens naar de foutmelding "fsx and error 1602"je komt er dan verschillende berichten tegen die wellicht ook jouw oplossing bevatten
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Tsaar Martijn I op zo feb 22, 2009 1:37 pm

Heb het ook gehadt, staad hier onder aan.

viewtopic.php?f=17&t=8268
Gereisd met het vliegtuig 7960 KM. Gereisd met de trein 25799KM
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:16 pm

Patrick ik had er niet zoveel add-ons in staan alleen vliegtuigen, maar die had ik voor de deinstal eruit gegooit,
Ik heb wel WOAI erop staan en ik heb ook nog flightplans enzo, dat eraf gooien? :| Ik bedoel dan van me pc :?
Want bij me Software staat fsx allang niet meer :lol:

PS: Ik heb die code's nog hoor :mrgreen:, en NEE de cd zat er de hele tijd in ;-)
Laatst bijgewerkt door gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
gameking-vinod

Berichtdoor Tsaar Martijn I op zo feb 22, 2009 2:19 pm

Hmm vreemd,

Heb je het echt gedaan met opdracht prompt. Dat heeft bij mij wel geholpen.
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:25 pm

Ik denk toch dat ik eerst alle stappen ga proberen, maar ik heb me airplane-addons op me bureaublad staan, kan dat kwaad? Moet ik me fsx files map deleten? dat is die map waar flightplans etc. in staan :? \\

PS: opdrachtpomp? :mrgreen:
gameking-vinod

Berichtdoor Tsaar Martijn I op zo feb 22, 2009 2:27 pm

die map zou ik er niet uitgooien. Die add-ons geven niks zolang ze niet in fs staan, denk ik.
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:32 pm

Martijn, je weet maar nooit of dat het kwade is? :tap:
Er zit toch alleen maar rotzooi in, een vliegplan van NL-Frankrijk en mappen van WOAI die daar niet thuishoren maar ik moest ze ergens kwijt :mrgreen:

op dit forum http://www.fsvisions.nl/forum/index.php?topic=751.0 staat hetzelfde probleem, en het is deze jongen gelukt, hij heeft ACES studios gemailt, en die hebben hem precies gezegt wat hij doen moet.
Hij heeft wel een link geplaatast wat aces-studios hem mailde maar die link klopt niet helemaal :hm
Laatst bijgewerkt door gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
gameking-vinod

Berichtdoor Tsaar Martijn I op zo feb 22, 2009 2:37 pm

ja kan hem ook leeg maken
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 2:45 pm

Ik weet niet wat ik moet doen, het bonnetje is inmiddels na 1 uur en 3 kwartier gevonden, valt nog wel mee..
Laatste dag om te ruilen is vandaag tot 6 uur :D half 4 vertrek ik maar ik kan ook aces mailen want die gaven die gast alles wat hij moest doen en daarna kon hij gewoon weer spelen. :hm

ff pc opneiuw opstarten, en dan opnieuw installeren, volgens de laatste stap :tap:
gameking-vinod

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 3:05 pm

Fsx heeft nu maar half uurtje nodig :mrgreen:
Eerste dag deed hij 2 uurtjes voor de installatie =.='
gameking-vinod

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 3:27 pm

Hij doet het nog steeds niet :( , dan maar ruilen, maar wat als die het ook niet doet :cry: \

gameking-vinod

Berichtdoor Patrick op zo feb 22, 2009 3:33 pm

Mijnheer Gameking-Vinod,

Lees de opmerking van Arno nog een keer. Je heb nu 3 losse berichten achter elkaar.
Als er nog niet op je bericht is gereageerd, dan moet je editten. Niet steeds een nieuw bericht plaatsen.

Patrick
Patrick

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 3:37 pm

Excuses, maar zou je ook Error 1603 in de titel kunne zetten? want meer mensen hebben dit probleem, en als ze via google zoeken, kunnen ze misschien iets aan Dutchfs hebben :)

gameking-vinod

Re: Dringend hulp nodig! Installatieprobleem en error 1603

Berichtdoor arno op zo feb 22, 2009 3:53 pm

gameking-vinod schreef:Laatste dag om te ruilen is vandaag tot 6 uur :D

Je hoeft in Nederland echt niet bang te zijn dat de volgende dag je garantie is verlopen. Zelfs een maand na de vervaltermijn kan je nog garantie claimen.

Arno

PS: ik heb op jouw verzoek "1603 error" er bij geplaatst. Als jij de volgende keer niet "edit" dan haal ik al jouw berichten weg. Een gewaarschuwd mens telt voor 3 :fl:
arno
Site Admin
Site Admin

Re: Dringend hulp nodig! Installatieprobleem+error 1603

Berichtdoor gameking-vinod op zo feb 22, 2009 5:27 pm

Arno, jij zegt "zelfs na een maand" ik mag het gewoon niet ruilen voor een nieuwe!
Media markt zegt dat ik contact moet opnemen met Microsoft, ze willen mijn cd's niet aannemen :|

Mensen, dit is de goede link voor mensen met het zelfde probmeel, dit is de oplossing: http://support.microsoft.com/kb/928080/en-us?spid=11941
Alleen ik snap het niet zo goed, zou iemand hem voor mij zeg maar met makkelijke woorden in het nederlands kunnen vertalen? :mrgreen:

Kijk dit is hem vertaald + orgineel door elkaar maar ik snap zeg maar niet hoe je op die plekken komt, vertaalt door google'; voor XP

Klik op de Download de Software Licensing System Reset Tool pakket nu koppeling om het downloaden te starten. Or, click the following link: Of klik op de volgende link:
http://download.microsoft.com/download/1/c/d/1cd508f9-7520-4659-a122-a26e8804e884/MSKB928080.exe[url](http://download.microsoft.com/download/ ... 928080.exe)[/url] http://download.microsoft.com/download/1/c/d/1cd508f9-7520-4659-a122-a26e8804e884/MSKB928080.exe [url](http://download.microsoft.com/download/1/c/d/ 1cd508f9-7520-4659-a122-a26e8804e884/mskb928080.exe)[/url]
When you receive the File Download dialog box, click Save . Wanneer u het dialoogvenster Bestand downloaden, klikt u op Opslaan. Save the file to the desktop. Sla het bestand op het bureaublad.
When the download is complete, double-click the MSKB928080 file on the desktop. Wanneer het downloaden is voltooid, dubbelklikt u op het MSKB928080 bestand op het bureaublad. In the Security Warning dialog box, click Run , and then click Yes to accept the license agreement. In het dialoogvenster Beveiligingswaarschuwing, klik op Uitvoeren en klik op Ja om de gebruiksrechtovereenkomst te accepteren.
Click Unzip . Klik op Unzip. When you receive the "2 Files unzipped successfully" message, click OK , and then click Close . Wanneer u de "2 bestanden uitgepakt succes"-bericht, klik op OK en klik vervolgens op Sluiten.
Click Start , click Run , type cmd in the Open box, and then click OK . Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd in het vak Openen en klik op OK.
Type cd\ at the command prompt, and then press ENTER. Typ cd \ bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.
Type cd MicrosoftKB928080 at the command prompt, and then press ENTER. Typ cd MicrosoftKB928080 bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.
Type resetsldl –all at the command prompt, and then press ENTER. Type resetsldl-all bij de opdrachtprompt en druk op ENTER. Make sure that there is a space between "resetsldl" and "–all." Zorg ervoor dat er een spatie tussen "resetsldl" en "alles".
After you receive the "Re-creating clean trusted store. Success" message, close the Command Prompt window. Nadat u de "Re-creëren van schone vertrouwde winkel. Success' wordt weergegeven, sluit u het opdrachtpromptvenster.
Restart the computer, and then try to install Flight Simulator. Start de computer opnieuw op en probeer te installeren Flight Simulator.

MENSEN WAAR VIND IK OPDRACHTPOMP? :hm
Laatst bijgewerkt door gameking-vinod op zo feb 22, 2009 6:04 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
gameking-vinod

Volgende

Keer terug naar FSX