Dringend hulp nodig! Installatieprobleem+error 1603

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Re: Dringend hulp nodig! Installatieprobleem+error 1603

Berichtdoor zoek34 op 22 feb 2009, 16:42

Dit doet me een beetje denken aan die reclame van een jongetje dat zijn auto komt terugbrengen:

Dit product is kapot gegaan buiten mijn schuld om en moet vervangen worden. Dit recht mag door U (Media markt in dit geval) niet wordt ontnomen of veranderd.

eigenlijk doet Media Markt hieraan
PC oud: Celeron D 346 (sock 775) / 8600GT 1GB / 3GB DDR2-553

PC nieuw: Intel Core I7-3930K / 680GTX TF4 / 32GB DDR3-1600 / Corsair H100 + 4x 120mm fans / Asus P9X79 / Samsung 830 256GB / WD Black 1TB / LG GH24NS90 / Be-Quiet PP L8 730W / CM Storm Trooper
zoek34
Senior Executive
Senior Executive

Woonplaats: onder de SUGOL en ARTIP arrivals voor rwy 36R (Aalselmeerbaan)

Berichtdoor Tsaar Martijn I op 22 feb 2009, 16:59

Ik vindt het vreemd, Ik hadt eens een keer het probleem dat er een scheur kwam in mijn cd en ik ben terug gegaan en kreeg gewoon een nieuwe.

Dus media markt zit fout. Kan je daar geen klacht in dienen dan.
Gereisd met het vliegtuig 7960 KM. Gereisd met de trein 25799KM
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op 22 feb 2009, 17:10

laat het zitten martijn ik heb het antwoord al op pag. 1 :dup:

Ik moet toch bij een nieuwe regel beginnenbij opdrachtpomp?
En daarna moet je steeds enter drukken als je iets hebt getypt, en daarna moet je weer iets nieuws typpen, moet dat op een nieuwe regel?

En ik snap stap 9 niet;
After you receive the "Re-creating clean trusted store. Success" message, close the Command Prompt window.

Gr vinod :dup:
gameking-vinod

Berichtdoor Patrick op 22 feb 2009, 17:30

MENSEN WAAR VIND IK OPDRACHTPOMP?

Zucht... In je computer, nou goed???

Ga naar de startknop, dan alle programma's, dan bureau-accessories en daar, jawel, daar staat al sinds windows milenium de opdrachtprompt.

en ja, bij de opdrachtprompt ga je steeds naar een nieuwe regel. Dat is MS-Dos. Wij oudjes hadden vroeger geen Windows maar gewoon een opdrachtprompt. Daar moesten we de opdrachten in typen. Geen makkelijke iconen, etc. Wij oudjes moesten zelfs om iets voor elkaar te krijgen soms gewoon een programmaatje schrijven in Basic. Maar helaas, die goede oude tijd is voorbij... Nu houdt Bill Gates en soms ik de jeugd aan de hand.

En ik snap stap 9 niet;
After you receive the "Re-creating clean trusted store. Success" message, close the Command Prompt window.

Het is gewoon heel duidelijk... Maar ik wil het wel vertalen hoor. Nadat je het bericht terugzetten fabrieksinstellingen gelukt" bericht (je krijgt dus gewoon het engelse "Re-creating clean trusted store. Success") krijgt, kunt u het opdrachtpromt venster sluiten.

Dus krijg je dat bericht, sluit het venster van je opdracht prompt.

Op veel andere manieren kan ik het niet zeggen.

Dokter erbij?
Patrick

Berichtdoor Tsaar Martijn I op 22 feb 2009, 17:56

Patrick er staat ergens een vertaalde versie, zie een eerdere antwoordt van mij.
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor Patrick op 22 feb 2009, 18:13

Ongetwijfeld Martijn, maar ik heb geen zin om alles weer te gaan lezen. Dan ben ik sneller om het even te vertalen.
Patrick

Berichtdoor Tsaar Martijn I op 22 feb 2009, 18:54

Ik heb hem even terug gevonden.

Method 1: Microsoft Windows XP

Methode 1: Microsoft Windows XP

1. Click the Download the Software Licensing System Reset Tool package now link to start the download. Or, click the following link: http://download.microsoft.com/download/ ... 928080.exe (http://download.microsoft.com/download/ ... 928080.exe)

klik nu op de downloadknop van het Software Licentie Systeem Reset Tool Pakket om de download te starten, of volg de volgende link: (*link*)

2. When you receive the File Download dialog box, click Save. Save the file to the desktop.

Waarneer het venster van downloaden ontvangen word klik op opslaan (of save, hangt van de taal af). sla het op op het bureaublad

3. When the download is complete, double-click the MSKB928080 file on the desktop. In the Security Warning dialog box, click Run, and then click Yes to accept the license agreement.

Als de download voltooit is, dubbel klik dan op MSKB928080 bestand op het bureaublad. Als het Veiligheidswaarschuwingsscherm verschijnt click op uitvoeren (of run, versie!), click daarnaar ja (of yes, versie!) om de lisentie te accepteren

4. Click Unzip. When you receive the "2 Files unzipped successfully" message, click OK, and then click Close.

click op uitpakken (of unzip) waarneer je de melding krijgt 2 bestanden succesvol uitgepakt, klik op ok, en daarna klikken op sluiten

5. Click Start, click Run, type cmd in the Open box, and then click OK.

klik op start, klik op uitvoeren, typ cmd in het tekstvernstertje, klik dan op ok

6. Type cd\ at the command prompt, and then press ENTER.

typ cd/ in de opdrachtprompt, druk daarna op enter

7. Type cd MicrosoftKB928080 at the command prompt, and then press ENTER.

typ cd MicrosoftKB928080 in de opdrachtprompt, druk daarna enter
8. Type resetsldl –all at the command prompt, and then press ENTER. Make sure that there is a space between "resetsldl" and "–all."

typ resetsldl -all in de opdrachtprompt, druk enter, er moet een spatie zijn tussen resetsldl en -all

9. After you receive the "Re-creating clean trusted store. Success" message, close the Command Prompt window.

nadat je het bericht hebt ontvangen van het heraanmaken van de fabrieksinstellingen??? is succesvol, sluit de opdrachtprompt

10. Restart the computer, and then try to install Flight Simulator.

start de PC opnieuw op, en probeer FS opnieuw te instaleren
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op 24 feb 2009, 15:09

Ik ben nog even vergeten dat mijn fsx net zo goed draait als nieuw :lol:
Niks op aan te merken, dat berichtje over die minder vliegtuigen klopt niet, ik had All variations gewoon niet aangevinkt :)

Gr vinod :dup:

PS; voor mijn part mag er slotje op hoor :tap:
gameking-vinod

Berichtdoor Patrick op 24 feb 2009, 16:16

Nee hoor, het kan best zijn dat er in de toekomst iemand een soortgelijk probleem heeft. Dus geen slotje
Patrick

Berichtdoor Tsaar Martijn I op 26 feb 2009, 20:14

Èn je hebt gelijk patrick.

Moet je nu bij de opdrachtprompt gedoe je cd in de cd drive hebben?
Tsaar Martijn I
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor gameking-vinod op 27 feb 2009, 13:59

Probeer maar, ik had het wel :mrgreen:
gameking-vinod

Vorige

Keer terug naar FSX