FSX Nergens staat een FSX.cfg file?

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

FSX Nergens staat een FSX.cfg file?

Berichtdoor erwin1993 op do jun 24, 2010 2:24 pm

Hallo,

Heb mijn FSX al meerdere malen geiinstalleerd, maar telkens zie ik nergens een FSX.cfg file staan. Heb ook gekeken in een andere topic dat je je mappen zichtbaar moet maken, dat heb ik ook gedaan, maar weer geen resultaat. Ik zie er wel een dll file instaan. Hier een screenshot :

Afbeelding

Aangezien je deze file ( FSX.cfg ) nodig hebt om bepaalde apps te kunnen installeren ( REX ), vraag ik me toch af waaraan het ligt en hoe ik die file kan krijgen. :hm

Iemand een idee?

Groet,

Erwin
erwin1993

Re: FSX Nergens staat een FSX.cfg file?

Berichtdoor arno op do jun 24, 2010 2:46 pm

Doe de stappen eens in onderstaande link:
viewtopic.php?f=4&t=6531

Die stappen had je dus al gedaan. Alleen zie ik bij het plaatje "..../gebruikers/EVSE/..staan

Volgens mij moet je ook een map "admin" hebben. En zo ja, staat die daar niet in?

Ook daar niet of de map admin niet, dan denk ik dat er bij de installatie van fsx iets verkeerds is geaan.

Heb je via de verkenner ook gezocht naar fsx.cfg?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: FSX Nergens staat een FSX.cfg file?

Berichtdoor erwin1993 op vr jun 25, 2010 8:45 pm

Het is opgelost, hij pakte die fsx.cfg file niet. Heb hem een paar keer opnieuw geiïnstalleerd en toen pakte hij hem.
erwin1993

Keer terug naar FSX