Pilotenpost

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Pilotenpost

Bericht door arno »

Wil je hem persoonlijk bedanken? Stuur dan een "dank" e-mail naar:
pilotenpost[at]gmail.com

Ik denk dat hij het zeker op prijs zal stellen.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
jefken
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 feb 2012, 14:08
Locatie: Gent - België

Re: Pilotenpost

Bericht door jefken »

arno schreef:Wil je hem persoonlijk bedanken? Stuur dan een "dank" e-mail naar:
pilotenpost[at]gmail.com

Ik denk dat hij het zeker op prijs zal stellen.
dat had ik ook gedaan met de hieronder volgende tekst:

Beste J.Visser
beste Joost,

Ik ken u natuurlijk niet persoonlijk maar als fervente FS simmer sinds het begin, ik denk versie 4xx, nog onder msdos, en op een 286, heb ik steeds pilotenpost vanaf het begin van zijn verschijnen in 2010 met veel enthousiasme gelezen en dagen op voorhand gekeken op avsim of het nog niet te downloaden was en ik steeds met heel veel vreugde dit dan ook deed als het beschikbaar kwam. En ik geloof dat ik niet alleen ben. Ik kan u dan ook niet genoeg bedanken voor dit prachtige werk dat ge hier geleverd hebt. Als Belg heb ik hier bij ons niets dat vergelijkbaar was gevonden. (wat natuurlijk betreurenswaardig is!). Sinds de aankondiging dat je er ging mee stoppen heb ik het gevoel dat ik een goede vriend aan het verliezen ben (figuurlijk). Maar ik ben ervan overtuigd dat je na een aantal weken of maanden weer zal gebeten worden door de microbe van het publiceren van uw opgedane kennis die niet mag verloren gaan. Dus moest je in het vervolg toch nog pilotenpost een bijkomend leven willen geven laat dan zeker niet na ons hiervan in kennis te stellen. Ik meen ook te hebben verstaan dat dat dan niet niet meer zal zijn via avsim....

Nog eens bedankt ook in naam van al die andere lezers die pilotenpost zeer erg zullen missen......

Groeten
jefken
FSX - X-plane 11 (64bits) -Airfoillabs_C172SP - Dreamfoil_Bell 407_XP11
laptop asus G752VY W10 64bits I7 16 SSD 500GB HDD GB 2TB
Gebruikersavatar
jefken
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 feb 2012, 14:08
Locatie: Gent - België

Re: Pilotenpost

Bericht door jefken »

we zijn nu een jaar later en ja het is gebeurd Joost is weer op het simterrein verschenen en heel levendig zoals we hem altijd gekend en gewaardeerd hebben en wat er zo tof is is dat hij mij per mail op de hoogte heeft gesteld van het bestaan van de website http://www.pilotenpost.nl
De microbe laat hem blijkbaar niet los, goed zo!
Bovendien toffe website

dank u joost

jef bronselaer
FSX - X-plane 11 (64bits) -Airfoillabs_C172SP - Dreamfoil_Bell 407_XP11
laptop asus G752VY W10 64bits I7 16 SSD 500GB HDD GB 2TB
Plaats reactie