Productcode niet geldig

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DaveHagen
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 dec 2016, 12:29
Locatie: Venray

Productcode niet geldig

Bericht door DaveHagen »

Hallo allemaal, ik heb al een behoorlijke tijd de FSX Gold Edition, maar ik had een tijd geleden besloten om hem te installeren, (want daarvoor gebruikte ik altijd FS2004), en als ik het productcode intoets zegt die: Productcode niet geldig. Dus ik kan de FSX alleen in de demo-versie spelen. Ik hoor het graag

MVG, Dave
Wees jezelf
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Productcode niet geldig

Bericht door FlipS »

Welkom op dit forum, Dave!

Als je FSX nog niet eerder hebt geïnstalleerd, zou er zeker geen probleem mogen zijn. Ik kan een paar oorzaken bedenken:
Om te beginnen moet je jezelf bij installatie van FSX en alle add-ons altijd Administrator-rechten toekennen. Het handigst is om in te stellen dat je die rechten permanent hebt.

In mijn Gold Edition pakket zit een briefje met twee productcodes; bij de bovenste staat XP wat de afkorting schijnt te zijn van Acceleration Expansion Pack. Ik moet bij de installatie van FSX (twee DVD's) de onderste code als eerste gebruiken. Als ik mij goed herinner, vraagt Acceleration Expansion Pack bij de installatie nog niet naar de code maar pas bij de eerste keer openen.

Ik weet niet meer of in de codes duidelijk is wat nullen zijn en wat hoofdletter O; soms moet je beide proberen. Ik meen dat je de streepjes in de code kunt overslaan.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Gebruikersavatar
DaveHagen
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 dec 2016, 12:29
Locatie: Venray

Re: Productcode niet geldig

Bericht door DaveHagen »

Sorry voor de zo late reactie, ik had privéproblemen, en ik was me gebruikersnaam kwijt, maar ik heb het gelukkig weer gevonden, maar goed, ik heb me FSX op adminstrator gezet, maar toch blijft het hetzelfde zeggen. En ik heb hem weleens eerder geïnstalleerd, maar dat was alweer 2 jaar geleden, ik heb beide codes geprobeerd, maar het werkt allebei niet
Wees jezelf
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Productcode niet geldig

Bericht door FlipS »

Het zou gewoon moeten kunnen. Ik heb ook op Internet niets nuttigs kunnen vinden over deze foutmelding. Het enige wat ik kan bedenken is dat er in het register misschien iets is blijven staan dat in de weg zit. Dat kun je proberen door het uitvoeren van een registry boost, het beste met CCleaner (de freeware versie is voldoende).
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Plaats reactie