Product activating error 1-80004005

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Hansonius
Observer
Observer
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2017, 21:05

Product activating error 1-80004005

Bericht door Hansonius »

Hallo,

Op mijn nieuwe pc(Win1064) met P3D(geen forum daarover bij DutchFs??) besloot ik ook FXSGold Edition te installeren. Ik had nog een exemplaar inclusief keys van een oude pc.
Installatie verliep ok, keys ingegeven , activering ok. Bij volgende start verscheen de volgende error:
"preventing product activation from being complete: error code 1-80004005"
Van de Microsoft info die je kunt aanroepen werd ik ook niet echt wijzer.
FSX verwijderd (jullie artikel daarover zoveel mogelijk gevolgd, twee links waren een probleem!, dus het niet helemaal af kunnen maken) en opnieuw geinstalleerd.
Zelfde foutmelding.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groet,

Hans
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door arno »

Hansonius schreef: met P3D(geen forum daarover bij DutchFs??)
http://www.dutchfs.nl/forum/viewforum.php?f=133
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door arno »

Staat de oplossing misschien hier: http://www.flightsim.com/vbfs/showthrea ... -quot-What
Zover ik lees op Internet is dit van toepassing op Acceleration?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Hansonius
Observer
Observer
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2017, 21:05

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door Hansonius »

Sorry dat ik veronderstelde dat er geen P3D forum was, had niet goed gekeken!

De link met de mogelijke oplossing voor de FSX activation error ga ik morgen proberen, ik laat horen wat het resultaat is.
Bedankt zover,
H
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door arno »

Hansonius schreef:Sorry dat ik veronderstelde dat er geen P3D forum was, had niet goed gekeken!
Geeft niet! :dup: We krijgen ook zoveel vragen over diverse simulatoren en het forum groeit en groeit :fl:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
B747-400
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2017, 15:54

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door B747-400 »

heb bij aanschaf nieuwe pc windows 10 gelijk een nieuwe gold edition FSX en FS Acceleration aangeschaft de key codes van mijn vorige pc werkten niet meer, ik kreeg ook de error code heb door iemand uit Iowa US volgende oplossing gekregen en uitgevoerd en het werkt perfect. I have replaced the key UpperFilters HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\CONTROL\CLASS\{4D36E967-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} containing "partmgr" by "PartMgr" (case sensitive) and run again FSX. It has asked me the registration key, I have filled it and it works fine now ! De vorige keycodes op mijn oude pc konden niet gebruikt worden op een nieuwe pc en zoals geschreven is het van belang exact partmgr te vervangen door PartMgr hoofdletter gevoelig.
In windows regedit.exe naar hogergenoemde HKEY_LOCAL...............gaan, daar rechts de upperfilter openen en aanpassen.Succes
Hansonius
Observer
Observer
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2017, 21:05

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door Hansonius »

Hallo,

ik wist helemaal niet dat ik deze post nog had open staan.
De oplossing die jij aandraagt heb ik inmiddels al gebruikt en het werkt prima.
Toch nog dank voor je reactie
Hans
N!els
Observer
Observer
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2017, 15:27

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door N!els »

Na enkele jaren FSX weer ‘ns geïnstalleerd op nieuwe pc en idd ook code 8000-4005 In beeld. FSX start daarna prima op maar na een minuutje of 20 schakelt ‘ie zichzelf uit. Aldus wat vragen:
Eerder in deze topic wordt omschreven hoe je een mapnaam kunt veranderen waardoor FSX weer normaal draait. Uitleg gaat mij te snel; kan de bewuste map niet vinden. Waar-o-waar…

Verder heb ik de nodige boxed add-on’s voor FSX. Wanneer ik die installeer lijkt het er op dat niet alle templates meekomen. Mijn fout? Of systeem-issue?
Ik overweeg de steam editie te downloaden (P3D?), maar ben nog niet overtuigd van de meerwaarde boven FSX. Wat zijn de wezenlijke verschillen? Zijn de oude FSX add-on’s gewoon te uploaden in steam???
FS2004 ook nog ergens op de plank met leuke F104 & A10 add-on’s. Indien ik die opnieuw installeer doet zich dan hetzelfde fenomeen voor als bij FSX?

Kortom, FSX is veel te lang buiten beeld geweest… moet weer even opstarten.
Tulpenboom=+/?
Observer
Observer
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2016, 20:53

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door Tulpenboom=+/? »

Ik heb teveel Flight Simulator X PMDG 737 NGX geinstalleerd nu krijg ik
U heb de code overschreden wat moet ik nu doen ik heb dit gekocht bij Flightshop te Aalsmeer
mijn code is .
Is er een oplossing voor met dank M.R


Note van admin: Code is verwijdert. Niet verstandig om dit op een openbaar forum te plaatsen.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door arno »

Ik denk een e-mail naar PMDG te sturen en vragen om een nieuwe code c.q. code laten herstellen
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Product activating error 1-80004005

Bericht door arno »

Lees ook onderstaand bericht eens door:
https://www.avsim.com/forums/topic/4982 ... r-737-ngx/

Edit: PMDG is een commercieel product en heeft hier op het forum zijn eigen onderdeel. De volgende keer het bericht graag in het juiste onderdeel plaatsen( houdt het forum overzichtelijk).

Heb je het product als box-versie of download versie gekocht?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie