Eindelijk gelukt!

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
DutchBird
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 nov 2013, 19:26
Locatie: Schiedam

Eindelijk gelukt!

Bericht door DutchBird »

Eindelijk gelukt om zonder problemen mijn vliegtuigen over te hevelen van de ene pc (slome) naar een snelle pc. Gewoon simpelweg de SimObjects, Sound, Gauges, Effects folders overhevelen naar de nieuwe dir van FSX en hop. Wel eventueel de folders over laten schrijven door het systeem.

Soms kan het leven zo simpel zijn, toch?
>> Fly me to the mooooooooooooooon! <<
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Eindelijk gelukt!

Bericht door FlipS »

Gefeliciteerd!
Je hebt dan wel het geluk gehad dat je geen vliegtuigen hebt waar een extra programma achter zit, want die programma's gaan op deze manier niet mee. Maar met meer dan 90% van de vliegtuigen werkt deze methode zodat je erg vlug klaar bent als je toch enkele vliegtuigen opnieuw zou moeten installeren.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
DutchBird
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 nov 2013, 19:26
Locatie: Schiedam

Re: Eindelijk gelukt!

Bericht door DutchBird »

FlipS schreef:Gefeliciteerd!
Je hebt dan wel het geluk gehad dat je geen vliegtuigen hebt waar een extra programma achter zit, want die programma's gaan op deze manier niet mee. Maar met meer dan 90% van de vliegtuigen werkt deze methode zodat je erg vlug klaar bent als je toch enkele vliegtuigen opnieuw zou moeten installeren.
Ja of het is van Rikoooo (die plane site) of het was manual installatie (weet je wel, die zip bestandjes waarvan je later de inhoud zelf op zijn plaats moet kwakken...)
>> Fly me to the mooooooooooooooon! <<
Plaats reactie