Vertaling van Buck Danny

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Arie
Instructor
Instructor
Berichten: 335
Lid geworden op: 23 feb 2007, 21:39
Locatie: Almere

Vertaling van Buck Danny

Bericht door Arie »

Goede dag. Heb een vraag over de vertaling van Buck Danny "Tutorial PMDG NGX Deel 1+2. Hij verwijst bijvoorbeeld naar pagina 86 maar hetgeen dat ik heb gedownload heeft maar 35 pagina's plus de bijlage. Weet iemand waar ik deze pagina kan vinden.
Dan in deel1 bij,
3: Flight Management Computer voorbereiding ( FMC Pre flight ) vervolg. Staat onderaan de pagina het volgende,
39 (p34) Perf Ini Page FMC "Druk op de verlichte Exec toets om de performance gegevens uit te voeren".
Maar deze toets licht niet op, dus kun je hem ook niet activeren. Kan ik nu verder gaan want, volgens mij slaat hij dit nu niet op ( of wel ? ) Vriendelijke groet Arie.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Vertaling van Buck Danny

Bericht door arno »

Misschien kan je "Harry" ( alias buck danny) een PB sturen met die vraag? En het antwoord hier ook plaatsen?
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... ny#p266728
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Arie
Instructor
Instructor
Berichten: 335
Lid geworden op: 23 feb 2007, 21:39
Locatie: Almere

Re: Vertaling van Buck Danny

Bericht door Arie »

Goede dag Arno. Bedankt voor je reactie, dit ga ik absoluut doen. Wist niet dat dit mogelijk was. Je hoort nog van mij. Vr. Gr Arie
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Vertaling van Buck Danny

Bericht door arno »

Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie