FSX wil mega packs RIKOOO niet pakken...

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
DutchBird
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 nov 2013, 19:26
Locatie: Schiedam

FSX wil mega packs RIKOOO niet pakken...

Bericht door DutchBird »

Heeeeel raar probleem bij de installatie van Rikooo's mega packs voor vliegtuigen. Ineens pikt FSX ze niet meer nadat ik de packs heb geinstalleerd. Hij pakt nog wel AFZONDERLIJKE vliegtuigen maar meerdere vliegtuigen in één (zoals een hele airbus family) slikt FSX niet meer.

Heb het wel geprobeerd om de pack te installeren naar een tijdelijke map en van daaruit alles over te zetten naar SimObjects map en dat gaat dus wel, maar dus niet meer direct van installeren en klaar. Bizar toch? Of het komt door die nieuwe installers die Rikooo aan het implementeren zijn...
>> Fly me to the mooooooooooooooon! <<
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: FSX wil mega packs RIKOOO niet pakken...

Bericht door arno »

Iemand die hem kan antwoorden?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
Kevin
Moderator
Moderator
Berichten: 3304
Lid geworden op: 21 jul 2007, 19:14
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: FSX wil mega packs RIKOOO niet pakken...

Bericht door Kevin »

Misschien kun je iets beter uitleggen wat het exacte probleem is? Want 'FSX slikt ze niet meer' begrijp ik bijvoorbeeld niet. Gaat het mis bij de installatie of lukt de installatie wel maar verschijnen de toestellen niet in FSX? Om welke download(s) gaat het eigenlijk precies? Etc., etc...

Kortom: hoe meer info je geeft, hoe groter de kans dat iemand je kan helpen. :wink:
DutchBird
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 nov 2013, 19:26
Locatie: Schiedam

Re: FSX wil mega packs RIKOOO niet pakken...

Bericht door DutchBird »

de toestellen installeren wel maar blijven weg in fsx zelf , gaat om een installatie pack (exe bestand) die je gratis van de rikooo site kan downen. Packs met maar 1 vliegtuig gaat prima, packs met meerdere gaat het mis
>> Fly me to the mooooooooooooooon! <<
Plaats reactie