SP1 SP2 en Acceleration pack

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
marchellodelaglande
Controller
Controller
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 aug 2016, 21:12

SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door marchellodelaglande »

Hallo, ik zat er over te denken om fsx aan te schaffen. Is het raadzaam om dan SP1 en SP2 en acceleration pack te downloaden, en misschien nog meer?
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door arno »

Het is nog steeds een payware product, dus moet je het kopen. Als je gaat downloaden kom je in de illegale wereld. En daar werken wij niet aan mee op problemen op problemen lossen
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door FlipS »

Over SP1, SP2 en Acceleration Expansion Pack kun je hier http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=18437 meer lezen.

FSX is sinds SP2 (eind 2007) niet meer bijgewerkt. Daardoor maakt het maar matig gebruik van de mogelijkheden van moderne pc's. Microsoft heeft de rechten verkocht aan Lockheed-Martin en Dovetail Games. De eerste brengt een nieuwe versie van FSX uit onder de naam Prepar3D (inmiddels v3.4) en Dovetail Games brengt een nieuwe versie uit onder de naam Microsoft Flight Simulator Steam Edition.
Overweeg welke versie voor jou het meest aantrekkelijk is. Veel add-ons werken in alle drie versies maar de nieuwste add-ons zijn vaak maar voor één versie geschikt.
Met wat ik ervan weet is Prepar3D het mooist maar eist die ook het meest van de pc. Steam Edition draait beter dan de oude boxed version maar ik lees dat sommige mensen niet blij zijn met het Steam platform. Bij mij draait de oude boxed version met Acceleration Expansion Pack stabiel maar ik weet dat Steam Edition beter zou draaien (meer fps). Omdat ik erg veel add-ons geïnstalleerd heb, blijf ik bij de boxed version tot de pc crasht of tot er een andere oorzaak is waardoor ik alles toch opnieuw moet installeren.

En dan heb je natuurlijk ook nog X-Plane. Dat heeft ook zijn voor- en nadelen.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Gebruikersavatar
Kevin
Moderator
Moderator
Berichten: 3304
Lid geworden op: 21 jul 2007, 19:14
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door Kevin »

SP1 en SP2 moet je zeker downloaden en installeren! Het Acceleration uitbreidingspakket moet je echter los aanschaffen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
marchellodelaglande
Controller
Controller
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 aug 2016, 21:12

Re: SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door marchellodelaglande »

Thanks voor de informatie allemaal!
marchellodelaglande
Controller
Controller
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 aug 2016, 21:12

Re: SP1 SP2 en Acceleration pack

Bericht door marchellodelaglande »

Weet je misschien waarom die mensen niet blij waren met FSX steam edition?
Plaats reactie