Installatie mislukt

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruudie
Instructor
Instructor
Berichten: 419
Lid geworden op: 30 jun 2008, 13:20

Installatie mislukt

Bericht door Ruudie »

Goedenavond FS'ers,

allereerst mijn welgemeende excuses dat ik met een zelfde vraag kom vervelen, die hier eigenlijk al eerder is besproken.
De welbekende Error 1722 is ook bij mij op het scherm verschenen bij het installeren van FSX na een re-install van Windows 10.
Nu is het probleem dat ik alle stappen heb doorlopen die ook in de andere topics worden besproken, alleen zonder resultaat.

De reparatietool die ik moet downloaden van de Microsoft site dateert uit 2006 en werkt nu niet meer. ik krijg het niet voor elkaar om hem te downloaden. Daarnaast zijn er wel enkele andere opties waarvan gezegd word dat ze gratis zijn, maar na het voltooien van de scan wordt ik toch even geacht om 22,95 over te maken via PayPal. dit vertrouw ik niet helemaal.

Ik heb geprobeerd om het systeem nog eens opnieuw te installeren, maar ook dit zonder resultaat. De error blijft komen.

Heeft een van jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? via de Microsoft site kom ik helaas niet verder.

Graag hoor ik van jullie.

Groeten,
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Installatie mislukt

Bericht door arno »

Kan het onderstaande verder helpen?
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 22#p262481
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
Ruudie
Instructor
Instructor
Berichten: 419
Lid geworden op: 30 jun 2008, 13:20

Re: Installatie mislukt

Bericht door Ruudie »

Dag Arno,

Helaas niet.
Dat Topic had ik inderdaad al gevonden, maar er wordt gezegd "druk op de koppeling om het downloaden te starten".
Mijn PC geeft aan dat deze koppeling niet bestaat en er dus ook niet gedownload kan worden.
Best vreemd aangezien het 2 jaar geleden wel lukte. Echter, alle sites die ik tegenkom, verwijzen door naar de volgende site: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... imulator-x, of de Engelse variant ervan.

Het enige dat ik nog zou kunnen proberen is opnieuw de computer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, en het dan nog eens proberen. Alleen had ik dat graag willen voorkomen.

Toch bedankt voor de hulp Arno
Plaats reactie