UT2 op FSX SE

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
jimwijnen
Observer
Observer
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2015, 17:04

UT2 op FSX SE

Bericht door jimwijnen »

hoi,

ik heb al een lange tijd ut2 werkte prima op fsx edition maar daarna fsx se gekocht nu werkt hij helaas niet meer.
zou iemand mij het download proces willen uitleggen of informatie willen geven ?


mvg Jim
PeterL
Instructor
Instructor
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 dec 2009, 19:08
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: UT2 op FSX SE

Bericht door PeterL »

Dag Jim,
Laat UT2 zich helemaal niet installeren of kan de installer FSX-SE niet vinden? Kan je met de browsefunctie van het installatieprogramma wel het pad naar FSX-SE invoeren? Belangrijk is wel dat FSX-SE niet geinstalleerd is in programFiles X86!! Op de site van Flight1 staat bij deze add-on bij comptabiliteit alleen FSX met SP2 vermeld. Over FSX-SE wordt niets gezegd. Maat op het supportforum voor UT2 staan er wel berichten over UT2 icm SE. Het zou dus gewoon moeten werken.
Nu realiseer ik me bij het lezen van jouw vraag dat ik sinds een herinstallatie van Steam nooit meer een AITraffic add-on heb geinstalleerd. Ik vlieg dus nog steeds tussen de Obit en Pacifica traffic. Omdat ik UT2 gewoon op de plank heb liggen zal ik het vanavond maar eens installeren, kijken wat er gebeurt met FSX-SE.
Ik kom er op terug!

groet, Peter

Edit

Inmiddels UT2 geinstalleerd. De installer ziet gelijk waar bij mij FSX-SE is geinstalleerd en UT2 staat er zonder problemen op. Stel je vraag eens op het UT2 forum bij Flight1.

Sukses
PeterL
Instructor
Instructor
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 dec 2009, 19:08
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: UT2 op FSX SE

Bericht door PeterL »

Jim,
Ik heb je PB ontvangen. Ik had al een edit geplaatst op mijn laatste bericht, maar dan komt dit niet bovenaan te staan in het forum, dus dat heb je daardoor gemist, denk ik. Ik heb wel gezien dat UT2 niet automatisch een wijziging in het fsx.cfg aanbrengt. Onder het hoofdstukje [DISPLAY] moet je mogelijk zelf de volgende regel invoegen, dat was bij mij het geval.

SimObjectPaths.6=SimObjects\UT2 Aircraft

waarbij 6 het opvolgend nummer is, bij jou mogelijk anders.

En meer weet ik er niet over te zeggen, sukses!

peter
Plaats reactie