Ivap

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Ivap

Bericht door herman »

Op mijn desktop staan FS9 en FSX op aparte partities. Met FSX vlieg ik op Ivao. Kort geleden ORBX Engeland en Schotland geinstalleerd, ook NL2000 staat daarop. Na installatie Schotland stopt FSX onderweg(in dit geval Orly-Edinburgh).Kan ORBX te zwaar zijn terwijl de sliders voor online-vliegen zuinig zijn afgesteld. Met VFR vliegen zijn de sliders volgens advies ORBX afgesteld en vlieg ik probleemloos. Wilde voor online vliegen maar weer terug naar FS9 maar bij installatie Ivap komt steeds ""connection to Ivap Network Interface has been lost..." Het Ivao-forum adviseert de firewall en de antivirus uit te schakelen alvorens Ivap te installeren. Gedaan zonder resultaat. Vraag is ook of Ivap zich niet tweekeer elaat installeren op 1 PC.
Specificatie: Windows10, Intelcore i5-7400 CPU @3.00 Ghz, 8.0 GB RAM, Nvidia Geforce 9800GT.
Dank alvast voor hulp.
Herman
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: Ivap

Bericht door herman »

Ik heb zojuist gezien dat mijn library layers niet goed staan, zou wellicht ook oorzaak kunnen zijn.
Herman
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: Ivap

Bericht door herman »

Ter info: layers weer in orde,maar probleem blijft.
Herman
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: Ivap

Bericht door herman »

Is er iemand die mij al een antwoord kan geven of een advies op mijn vraag van 19 augustus inzake niet connecten tweede ivap op gescheiden partities?
herman
Plaats reactie