repair FSX Gold Accel.

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

repair FSX Gold Accel.

Bericht door herman »

Door een aantal grafische storingen heb ik de eerste disc voor repair gebruikt en daarna de tweede in de drive gelegd.Na finish afgesloten en de PC opnieuw gestart. FSX geopend en na enige minuten sloot FSX af, kreeg alleen het openingsscherm te zien. Ook via de .exe in het hoofdmenu geprobeerd maar ik blijf alleen even het openingsscherm krijgen. Om de acceleration schijf werd bij de repair niet gevraagd. Weet iemand raad?
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: repair FSX Gold Accel.

Bericht door herman »

Toch ook maar Accel.pack gebruikt voor repair (wist ik niet!) FSX doet het weer maar niet met het gewenste resultaat. Blijf toch nog wat last houden van flashes en bij het wisselen van vliegtuig vreemde beelden.(in de fotografie noemt men dat pseudosolarisatie! Maar ik neem dat helaas maar voor lief, kan in elk geval vliegen.
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: repair FSX Gold Accel.

Bericht door FlipS »

Als je oorspronkelijk Acceleration had geïnstalleerd, zal FSX bij een repair een aantal bestanden van Acceleration herkennen als 'beschadigd' en weer vervangen door de FSX versies. Bij een repair moet je dus inderdaad FSX én Acceleration repareren.
Maar dan zou alles weer goed moeten zijn. Flashes hebben bij mijn weten niets te maken met de installatie, maar alleen met je hardware configuratie. Door aanpassingen in FSX.exe zijn ze soms iets te verminderen. Flashes zijn zo'n beetje het handelsmerk van FSX. Als je geen flashes wil, moet je overstappen naar Prepar3D v4 of X-Plane.
Waardoor de vreemde beelden (die je aanduidt als 'pseudosolarisatie') veroorzaakt worden, zou ik niet weten.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: repair FSX Gold Accel.

Bericht door herman »

FlipS: de flashes zijn weg door Water Effects te zetten op High 2x. Dit heb ik kunnen vinden op internet. Dank nog voor je reactie.
Herman
Plaats reactie