Wanneer en waar een topic openen?

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Gesloten
Gebruikersavatar
dAniel #42
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 819
Lid geworden op: 06 jan 2007, 19:56
Locatie: Almelo
Contacteer:

Wanneer en waar een topic openen?

Bericht door dAniel #42 »

Ik heb net de topics in het FSX forum eens doorgenomen en vervolgens ben ik druk aan het opschonen geweest.

Let alsjeblieft even op de volgende zaken:

- Heb je een vraag? Gebruik eerst de zoek functie.
- Niet gevonden? Maak dan een nieuw topic aan met een duidelijk onderwerp. Het allerbeste is een beknopte versie van je vraag als onderwerp.
- Heb je een vraag over de Default onderdelen van FSX of vliegen met FSX in het algemeen... stel ze hier.
- Heb je een vraag over gratis Add-ons... stel ze in het Freeware Add-ons FSX forum
- Heb je een vraag over commerciele add-ons... stel ze in het Commerciele Add-ons FSX forum. Gebruik ook op sticky topics voor bekende produkten zoals de PMDG 747.
- Is je vraag beantwoord maar heb je nog een vraag die niets met de eerste vraag te maken heeft? Open dan een nieuw topic. Heeft het wel direct met je eerste vraag te maken? Open dan juist geen nieuw topic.
- Houdt een topic ook on-topic, een bedankje als iemand je geholpen heeft wordt gewaardeerd maar laat het niet ontaarden in chatbox, zie de forum policy.

Dit alles helpt om het forum overzichtelijk te houden en zal er ook voor zorgen dat de zoekfunctie betere resultaten gaat geven.

Daniel
Patrick

Re: Wanneer en waar een topic openen?

Bericht door Patrick »

Bij PMDG 747 (FSX) gebeurdde het zelfs op een gegeven moment, waardoor een vraag van iemand volledig begraven werd en het antwoord nooit is gekomen.

Ik heb die vraag zelf een keer herhaald (omdat ik er ook mee zat) in die thread en vervolgens gebeurdde mij hetzelfde. Soms zijn er zelfs hele koffietafelgesprekken om het zo maar te noemen, die zelfs helemaal niet meer met FS te maken hebben.

Ik steek even mijn nek misschien even uit. Maar dit zat me dwars en de dingen waar jullie tegenaan lopen ook. Ik tracht ook altijd te kijken in het forum en op de rest van de site fvan DutchFS. Ik heb ook wel eens een foutje gemaakt, misschien wel meer. Maar ik vind dat de slordigheid juist in een hobbyforum niet mag toeslaan. Dan houden we het leuk.

Patrick
Gebruikersavatar
dAniel #42
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 819
Lid geworden op: 06 jan 2007, 19:56
Locatie: Almelo
Contacteer:

Re: Wanneer en waar een topic openen?

Bericht door dAniel #42 »

Ik heb dit topic splitst en opgeschoond. Mijn fout, het was een mededeling die op slot gemoeten had :)

Daniel
Gesloten