Geschiedenis

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Geschiedenis

Berichtdoor arno op 16 aug 2018, 08:39

Soms is het wel eens leuk om door dit forum te "struinen" op zoek naar leuke/oude berichten. Zo kwam ik het topic "foto van jezelf" ( begonnen in 2007) tegen. Foto's van jaaaaren terug van gebruikers. Leuk om weer eens terug te zien. Jammer dat sommige niet meer zichtbaar zijn, door vertrek of door opheffen van een foto website. Maar misschien herkent iemand zich nog wel en is nu veeele jaren later wel helemaal anders of heeft andere hobby's. Of doorgegroeid in onze flightsimulator hobby en nu professioneel bezig is in de vliegerij. Ben benieuwd naar nieuwe foto's in vergelijking met de eerder geplaatste.

viewtopic.php?f=2&t=2303
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: Geschiedenis

Berichtdoor PeterL op 16 aug 2018, 11:45

Jammer dat veel foto's niet meer te zien zijn. Tenminste op mijn systeem blijven ze onzichtbaar.
Veel namen herinner ik me nog wel, maar de meeste zie je toch niet meer langskomen. Komt dat nu omdat er toch veel leden zijn die het flightsimmen slechts tijdelijk als hobby hebben en er na verloop van tijd mee stoppen?
Ben benieuwd hoeveel mensen er uit de begintijd van FS nog steeds aktief zijn. Zelf ben ik begonnen met FS4 op een IBM 486 met 4Mb geheugen. Die pc heb ik nog steeds! Dat is dus 20 jaar geleden en nog steeds regelmatig met de hobby bezig.
PeterL
Instructor
Instructor

Keer terug naar Dutchfs Website