Ik ben vandaag naar het FS-weekend in het Aviodrome geweest. Het was erg gezellig en ik ben er ook een aantal bekenden tegen gekomen. Ik heb ook een aantal foto's gemaakt en die wil ik graag delen.
Veel foto's heb ik niet gemaakt, En met het PDA'tje worden ze ook niet zo mooi. Maar deze wil ik jullie niet onthouden; Greencan zou voor appeltaart zorgen en dat is dus gelukt!
En verder... Tja, mensen zoals ik krijgen natuurlijk elk jaar een lintje:
En zoals je ziet heb ik mezelf dit jaar een paar trappertjes kado gedaan! Beursaanbieding, van 150 voor 100 euro! Hij had er zo'n 25 bij zich op zaterdag en rond het middaguur waren ze allemaal op!
De planning ging een beetje de mist in. Zaterdag moest ik hals over kop naar Nieuwegein, een ziekenhuisbezoek. Het groots inkopen doen schoot er daardoor bij in. Geen moorkoppen of truffels, maar appelpuntjes uit het Aviodrome zelf. En die bleken ook goed eetbaar, gelukkig..
Mooi Erwin! Voor mij staat Bram Stikkel van 'Vliegen om te Helpen' en achter mij.... Tja, die ene die ik in het andere FsWeekend onderwerp af en toe boven de kratjes uit zag springen.