Testing..

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Re: Testing..

Berichtdoor JRSchiphol op 06 apr 2013, 09:44

arno schreef:Wat is de titel van dit onderwerp?

Ik had het over een test (sub)domein. Meer als: http://www.test.dutchfs.com ofzo. Een soort beta test pagina zodat we van DutchFS een perfecte site kunnen maken :dup:
Afbeelding
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GeForce GTX660 OC TF 2GB | Samsung 840 EVO 250GB | Corsair Hydro H60 | Corsair Gold AX750 | Windows 7 Ultimate x64
JRSchiphol
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Gijs op 06 apr 2013, 10:08

Je kunt zelf een testomgeving maken door bij je foruminstellingen een style te kiezen. Ik heb nu "Deluxe", wat lijkt op Air, maar met stevigere kleuren. Op de mobiel ziet ie er wel netjes uit nu...

Kleine dingen aanpassen, zoals een groter knopje, ander kleurtje etc. is niet zo ingewikkeld, zolang de basis style maar goed is. Dat laatste is waar het nu om gaat.
Fly free, fly FlightGear!
Gratis opensource flight simulator
Gijs
Instructor
Instructor

Berichtdoor FsTheo op 06 apr 2013, 10:26

Ik kijk nu even mee via de Galaxy, zonder Tapatalk en dat is goed bruikbaar!

Theo :wink:

(En nou eerst die 'autoaanvullen' eens uitzetten! :evil: )
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 07 apr 2013, 12:26

Dit is een stuk duidelijker dan "air". Echter elke keer dat ik het forum of een onderwerp opstart is het scherm geheel blauw en de tekst van het forum wit voor een seconde of 2 daarna is het goed. Hebben meer gebruikers daar "last" van?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FsTheo op 07 apr 2013, 13:09

Mijn ervaring is dat deze vlotter werkt dan Anna. Maarreh..

arno schreef:Ik krijg/heb een melding dat mijn browser ( IE8) dit niet ondersteund :G:

Speelt dat misschien een rol? :hm

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 07 apr 2013, 13:19

Zou kunnen Theo.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 08 apr 2013, 14:20

Had/kreeg het probleem ook met Opera, hoewel de "kleurverandering wat sneller ging. Het zal wel aan mijn videokaart liggen.
@Theo, ik denk dat veel gebruikers nu wel een beetje gewend zijn. Er komen weinig meldingen meer :tap:
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FlipS op 08 apr 2013, 15:58

Of komen er geen meldingen meer omdat iedereen weer terug is bij Anna?
Ik heb even een rondje gemaakt door de mogelijkheden. Artodia: Air is wat mij betreft goed maar te flets. Ik vind Artodia: De Luxe niet mooi.
Prosilver en Subsilver roepen herinneringen op aan Anna. Daardoor is Prosilver het meest herkenbaar.
Van deze mogelijkheden met de nu gekozen kleuren gaat mijn voorkeur naar Prosilver maar met minder fletse kleuren zou Artodia: Air ook prima zijn.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
FlipS
Moderator
Moderator

Berichtdoor arno op 08 apr 2013, 16:12

Prosilver2 en subsilver hebben wel weer het voordeel dat je sneller naar je PM berichten kunt. Bij de "artodia's" doe je dat met een omweggetje.
Het is en blijft moeilijk het iedereen naar de zin te maken. Maar het moet ook met de huidige tijd mee kunnen draaien op iphones etc. Ik denk dat we "anna" maar moeten vergeten zij is toch te oud voor deze moderne tijd :mrgreen:
arno
Site Admin
Site Admin

Vorige

Keer terug naar Dutchfs Website