Iemand?

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Iemand?

Berichtdoor Marci op 27 mei 2013, 18:30

http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=& ... 2090628659

Weet iemand wat voor view dit is.

Ik wil namelijk die airpoorten in fsx zetten maar weet nog niet precies hoe vliegtuigen weet ik wel.
En hoe kom ik aan al die knoppen in de cockpit want ik wil gaan proberen om er mee om te gaan maar somige dingen zijn wazig/weinig knoppen.

PS die foto die je krijgt peltje naar rechts die view.>
Marci
Controller
Controller

Re: Iemand?

Berichtdoor Gerbrandd op 27 mei 2013, 18:42

Marci schreef:Weet iemand wat voor view dit is.

Ik zie verschillende fotos van een 3D model dat niet gemaakt is om te vliegen in Flight Simulator :G:
Om te switchen tussen verschillende views in Flight Simulator, druk op de "V" toets.

Marci schreef:Ik wil namelijk die airpoorten in fsx zetten maar weet nog niet precies hoe vliegtuigen weet ik wel.

Wat een zin! Er zijn verschillende handleidingen beschikbaar, Googel maar even op "Install Scenery Flight Simulator". Vaak hoef je gewoon je gedownloade map in de FSX > Addon Scenery map te zetten, en dan activeren in FSX (Settings - Scenery Library).

Marci schreef:En hoe kom ik aan al die knoppen in de cockpit

De standaard toestellen in FS hebben niet alle systemen / knoppen ingebouwd. Om echt alle knoppen te krijgen zoals in real life, zal je vaak moeten betalen voor een realistisch vliegtuig. :dup:
Afbeelding
Gerbrandd
Instructor
Instructor

Berichtdoor Marci op 27 mei 2013, 18:47

Ik kan ze gratis krijgen maar toch bedankt :dup: :dup:
Marci
Controller
Controller

Berichtdoor arno op 27 mei 2013, 19:15

"Payware" software gratis krijgen? Dan moet je daar geen vragen over stellen op dit forum. Want dan noemen wij het illegaal verkregen software :G:

"Vriendelijke vriend". Lees ons forum policy eens aub! Het forum is onderverdeeld in verschillende onderwerpen. Als je een vraag hebt plaats die dan bij het betreffende onderwerp waar je iets over wilt weten. En plaats in het onderwerp een goede tekst die iets met het onderwerp te maken heeft. Dat is weer goed voor de zoekoptie.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Kevin op 27 mei 2013, 19:18

Wat is precies de bedoeling van dit topic? Wat is nou eigenlijk je vraag? Je geeft ons een link naar een 3D model dat niet geschikt is voor flight simulator. Vervolgens vraag je wat voor 'view' dat is en daarna heb je het over 'airpoorten' en knoppen. Allemaal onduidelijk dus. Nu plaats je in één keer twee berichten achter elkaar, wat op zichzelf al niet de bedoeling is, met de informatie dat je 'ze' gratis kan krijgen. Ik zou je willen vragen duidelijker te zijn in je vragen, te proberen goede zinnen te formuleren en bij nieuwe topics een toepasselijke titel te bedenken. De titel 'Iemand?' is zeer onduidelijk; niemand weet zo waar je bericht over zal gaan.
Afbeelding
Voor de Aviosim webshop: klik links op de Afbeelding knop.
Kevin
Moderator
Moderator

Keer terug naar Dutchfs Website