Panel werkt niet!

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Panel werkt niet!

Berichtdoor Marci op 28 mei 2013, 17:43

Hallo, ik heb net en vliegtuig gedownload het merk '' Aerosim 787'' maar de schermen/panel werkt niet is daar een knop voor om het aan te zetten zo ja welke zijn dat?

Alvast bedankt. :dup:
Marci
Controller
Controller

Re: Panel werkt niet!

Berichtdoor marquesas op 28 mei 2013, 17:49

Is het een legale download, Marci? Als dat namelijk niet zo is kan dat verklaren waarom het panel niet werkt...

Als het wel een legale versie is, kijk dan in het begeleidende documentatiemateriaal. Meestal zit er een uitgebreide handleiding bij waarin het een en ander uitgelegd wordt. En dan zijn er nog tutorial flights, vluchten die je helpen om het toestel beter te leren kennen. En als die niet bij de Aerosim 787 zitten, zoek dan op youtube naar filmpjes over dit toestel.

Bijvoorbeeld deze tutorial:

Marc
Laatst bijgewerkt door marquesas op 28 mei 2013, 17:56, in totaal 1 keer bewerkt.
marquesas
Instructor
Instructor

Berichtdoor Marci op 28 mei 2013, 17:53

Ja, deze heb ik van een vriend van mij gehad.
Marci
Controller
Controller

Berichtdoor Marci op 28 mei 2013, 18:15

Nee, ik krijg het niet gevonden.Als je nou in het vliegtuig zit en je krijgt geen beeld kun je weinig doen. er is gewoon 1 knop en dan gaat het panel aan ik bedoel dat: Hoogte,GPS,Speed enz.
Marci
Controller
Controller

Berichtdoor FsTheo op 28 mei 2013, 18:20

En heeft die vriend het toestel zelf ook gebruikt? Want, er vanuit gaande dat hij die 50 dollar betaald heeft, dan staat hij waarschijnlijk geregistreerd als eigenaar bij Aerosim.
En nu jij er mee verder wilt vliegen denkt Aerosim, me hoela, het toestel met die code is al en keer verkocht. Dat doen we geen tweede keer. ><

En zwarte schermen, dingen die niet werken in de cockpit, zijn eigenlijk wel heel bekende voorbeelden van een bescherming die zo'n softwaremaker inbouwt om kopiëren te voorkomen.. :hm

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Marci op 28 mei 2013, 18:29

Dus dar is geen knop voor of moet je dan wat downloaden
Marci
Marci
Controller
Controller

Berichtdoor FsTheo op 28 mei 2013, 18:38

Volgens mij gaat het bij zulke firma's zo, je betaald zo'n toestel, dan kun je hem downloaden en per email krijg je een code die je tijdens de installatie moet intypen.
En als 'iemand' een gekraakte versie via torrent beschikbaar stelt, heeft die 'iemand' vaak geprobeerd om die code in te bakken. Dan wel, hij of zij levert er een code bij.

Alleen als zo'n toestel vaker gedownload wordt, wordt zo'n code ook heel vaak aangemeld bij de makers. En die hebben dan door wat er aan de hand is en sluiten hem af.

Bij toestellen heb je dan vaak dat de cockpit niet werkt. Bij sceneries zie dan opeens grote blokken in de lucht hangen! :D En dat mogen ze.
Ik bedoel, ze mogen niks inbouwen of meesturen waardoor jou computer opeens niet meer werkt (is geprobeerd!) maar hun eigen software onbruikbaar maken, dat mag weer wel.

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 28 mei 2013, 18:49

Gesloten. Meerder malen Marci al gewezen om zijn vraag in het juiste onderdeel te plaatsen, berichten te wijzigen en geen vragen te stellen over illegaal verkregen software. Schijnt niet te ( willen ) luisteren, dan maar direct op slot en hij heeft een email.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Dutchfs Website