FSWeekend 2017

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: FSWeekend 2017

Bericht door FlipS »

Arno schreef:
Maar wanneer nu de eerste keer was? Nee helaas, dat weet ik niet meer.
Op de website van het fsweekend vind je een tabblad 'Historie'. In het verslag van oktober 2002 lees je:
Op 5 en 6 oktober j.l. kwam een einde aan een traditie van ruim 10 jaar. Voor de laatste keer werd een Flight Simulator weekend georganiseerd in de Aviodome op Schiphol.
Is dat wat jullie wilden weten? Ik begreep dat we vanaf de 'oprichting' van Dutchfs op het FSWeekend hebben gestaan. Voor zover ik weet hebbenw e alleen 2015 overgeslagen.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: FSWeekend 2017

Bericht door greencan »

Dan moet er toch een gat in mijn geheugen zijn ontstaan wat betreft '97 of '98. Op Schiphol heb ik nooit gestaan in ieder geval. Wel weet ik dat met mij een aantal Gamevillage leden zijn overgestapt naar DFS. Misschien dat van die mensen nog een reactie komt.
Theo zal ons waarschijnlijk snel kunnen helpen als hij deze berichten leest.
Ondertussen speur ik verder.
Edit: Daarbij ben ik inmiddels wel iets op het spoor gekomen.
Zoekterm: Flight Simulator 2004 - GameVillage
https://www.gamevillage.nl/showthread.p ... lator-2004
Resultaat:
Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Dat schiet dus niet op.
:down:
Afbeelding
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: FSWeekend 2017

Bericht door FsTheo »

Het 1000ste lid hebben we volgens mij in 2006 verwelkomd. FSX was net uit en dat was ons cadeautje voor hem! :D
De badge van 2006 heb ik nog,een jaar eerder stonden we er ook, toen moest het ding weer ingeleverd worden bij de kassa.

Dus zijn Arno en ik in 2004 als bezoekers langs geweest en om te kijken of we medevliegers konden interesseren voor FsBase. De virtuele vraagbaak voor alles! :lol:

Theo :wink:

(Sporen van Gamevillage zijn nog te vinden op de Wayback Machine: https://web.archive.org/web/20060301000 ... village.nl )
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: FSWeekend 2017

Bericht door greencan »

Dank je Theo! Als het in 2006 was moet mijn eerste keer in 2004 geweest zijn.
De link levert mij niets bruikbaars op helaas.
Edit: (23:00u.) In Firefox wel. Wow! Morgen eens even goed gaan zitten...
:dup:
Afbeelding
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: FSWeekend 2017

Bericht door FsTheo »

Niet alle pagina's worden opgeslagen, vooral als je op de forum onderwerpen doorklik, zit daarachter niks meer.

Maar ik heb de indruk dat ze nog steeds bestaan, alleen ligt de website eruit. Het Twitter account laat de laatste tweet op 26 oktober zien en linkt geregeld naar onderwerpen in de 'Communities'.
Dus was de site op 26 oktober nog in de lucht. Misschien moeten ze de rekening van november nog betalen. :lol:

https://twitter.com/gamevillagenl

Theo :wink:
Plaats reactie