Offline = banned?

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Offline = banned?

Berichtdoor Frank op 06 jan 2008, 20:42

Hey,

Ik vroeg me af of je bij dit forum automatisch gebanned/verwijderd wordt als je een bepaalde periode niet online bent geweest. Als er zo'n periode bestaat, hoeveel weken/maanden/jaren is dat dan? (niet dat ik van plan ben bijna nooit meer online te komen hoor... :mrgreen: )
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return." - Leonardo da Vinci
Frank
Senior Instructor
Senior Instructor

Re: Offline = banned?

Berichtdoor arno op 06 jan 2008, 20:47

We benaderen, middels een email, elke maand de gebruikers die 3 maanden niet meer actief zijn geweest op ons forum.
Men krijgt dan alsnog een week de gelegenheid om eventjes 1 maal in te loggen. Wat er in die week niet ingelogd dan wordt na 1 week de aangeschrevenen verwijdert. Zo houden wij ons ledenbestand "up to date".
Als voorbeeld: In december hebben we de "inactieve" gebruikers aangeschreven die vanaf augustus niet meer hadden ingelogd. Daarvan hebben een aantal zich weer even ingelogd. Eind januari 2008 gaan we de inactieve leden benaderen die sedert september niet meer hebben ingelogd.

arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Frank op 06 jan 2008, 20:49

Aha. Fijn om te weten dat je gewoon ongestoord op vakantie kan gaan... Behalve als je 3 maanden op vakantie gaat natuurlijk :lol:
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return." - Leonardo da Vinci
Frank
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor proudvirtualpilot op 06 jan 2008, 20:50

waarschijnlijk de accounts die verwijderd worden niet echt zeer actief hier. als jij met je 230 berichten eens een wereld reis gaat maken denk ik niet dat ze je account gaan verwijderen.
proudvirtualpilot

Berichtdoor Frank op 06 jan 2008, 20:52

Lol, het lijkt mij geautomatiseerd, hoor :)
Frank
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor arno op 06 jan 2008, 20:53

Als je langer dan 3 maanden weg bent kan je dit altijd even aan Theo of mij laten weten, dan word je niet verwijdert.
Ook iemand met 1000 berichten die 3 of meer maanden niet is ingelogd wordt aangeschreven en indien geen reactie wordt het account verwijdert, maar de berichten van die gebruiker blijven staan.

arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Frank op 06 jan 2008, 20:58

Ok thx arno :dup:
Frank
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor arno op 06 jan 2008, 21:12

Is wel interessant ook voor de overige gebruikers. Dus verplaats ik het even van het café naar "dutchfs website"

arno
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FsTheo op 06 jan 2008, 22:52

En ook al ga je drie maanden op stap, een collega van mij maakt op dit moment een rondreis van drie maanden door Zuid Amerika.
Om de veertien dagen krijgen we een emailtje, met zijn avonturen er in beschreven!
(Zit nu ergens bij Macho-picho! :lol: )

Theo :wink:

ps En het is niet geautomatiseerd hoor, hoogst persoonlijk handwerk van mij!
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Ruben op 07 jan 2008, 19:24

En zo zien we maar weer, ook Theo heeft zo zijn 'hobby's'

Ruben :twisted:
Afbeelding
Ruben
Instructor
Instructor

Berichtdoor etab op 07 jan 2008, 21:34

Ik zou willen dat ik zo lang op vakantie was dat ik het mailtje totaal zou missen :mrgreen:
Wie zich nooit iets van kritiek heeft aangetrokken, Heeft nooit iets geleerd.
etab
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor FsTheo op 07 jan 2008, 22:49

Bij ons mag je, in overleg, er dagen voor sparen.. :lol:

FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor casfs op 08 jan 2008, 20:18

gelukkig ga ik maar 4 weken naar Amerika in de zomervakantie... Maar goed, daar hebben ze trouwens ook laptops, dus als ik echt verslaafd ben... :D
Wat neem ik mee op wereldreis:
Mijn laptop met draadloos modem enz. zodat ik op DFS kan zitten :mrgreen: :mrgreen:
casfs
Supervisor
Supervisor

Berichtdoor Rik op 27 maart 2008, 16:19

vreemd eigelijk,

eigelijk moet ik met hallo beginnen omdat ik een lange tijd weg ben geweest! meer vanwege school enzo.. lange verhalen.. mijn account was er nog :P :wink: helemaal niet erg..! Ik ga er gewoon weer voor na die lange tijd (geen jaren hoor maanden hoog uit!) weer wat tijd gevonden voor het uitwisselen van informatie, ook belangrijk!

Even kort: bedankt voor het laten staan van mijn account :) (ik weet niet of het aan mij als persoon lag :P)

groeten,
Rik
Rik

Berichtdoor FsTheo op 27 maart 2008, 18:48

Hee Rik,

School is geen excuus om hier zomaar weg te blijven! :twisted: Foei! :lol:

Af en toe ruimen we toch de ledenlijst een beetje op, niet zomaar, we sturen dan de mensen die langer als 3, 4 maanden geleden voor het laatst ingelogged waren, een mailtje. En vragen dan, als ze willen blijven, heel even een keertje in te loggen. Daardoor gaat de datum weer omhoog. Ik denk dat jij tussendoor ook zo'n mailtje gehad hebt en toen even inlogde en verder niet gebleven bent. En dus bestaat je account nog! :D

Welkom terug! :dup:

FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Rik op 28 maart 2008, 07:33

haha :P mijn excuses Theo!

zo'n mailtje kan ik me niet herrinneren maar ik denk dat ik inderdaad wel in die maanden eens ingelogd heb, dat gaat auromatisch bij mij... dan gaat de datum natuurlijk weer omhoog... Het is gewoon lange tijd geleden dat ik iets geposte heb, maar nu ben ik terug! :wink:

Rik
Rik

Berichtdoor Thomas H op 10 jul 2008, 21:15

Mag ik een ban?
OLD System ||3.00 Ghz || Intel Pentium || RAM 1.00 GB || On board 128 RAM Graphics card || HD 250 GB
NEW System||2.40 Ghz || Dual core Intel || RAM 3.00 GB || Geforce 9600 GT 1024MB || HD 500 GB

Afbeelding
Thomas H
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Sander op 10 jul 2008, 21:34

Pardon :roll: ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sander
Senior Supervisor
Senior Supervisor

Berichtdoor FsTheo op 10 jul 2008, 22:51

Bannen op verzoek... :hm Hm.. die is nieuw voor mij. :D

Maarreh, mag wel, alleen moet ik dan wel even weten waarom ik een ban uitdeel. :lol:

Dus graag een PB naar mij.. :y:

FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor spaantje op 10 jul 2008, 23:56

Of vermeld het hier waarom je gebanned wilt worden, want nou is iedereen erg benieuwd.... ;)
Greetings, Spaantje || - Ben niet gek, ben een vliegtuig 8) -
AfbeeldingAfbeelding
spaantje
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor arw3000 op 11 jul 2008, 12:56

vind ie leuk !?? :fl:
Afbeelding
Intel core 2 duo E8400, kingston 2x 2048MB, nvidia 9800GTX+ 512MB, Asus P5Q3 Deluxe Wifi, 500GB harddisk.....
arw3000
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Thomas H op 19 jul 2008, 16:39

:P Zag dit eens op scholieren.com .. meerdere topics met 'mag ik een ban?' En dan kreeg men er ook één :P Maar ik hoef niet hoor.. vond het wel leuk om de reacties te lezen.
OLD System ||3.00 Ghz || Intel Pentium || RAM 1.00 GB || On board 128 RAM Graphics card || HD 250 GB
NEW System||2.40 Ghz || Dual core Intel || RAM 3.00 GB || Geforce 9600 GT 1024MB || HD 500 GB

Afbeelding
Thomas H
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor FsTheo op 19 jul 2008, 17:20

Hm... :hm Ik zal eens kijken of ik wat kan bedenken... "Forumvervuiling"? :roll:
Staat minstens een dag voor.. :lol:

FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Thomas H op 25 jul 2008, 21:58

Ik ben toen ik hier voor het eerst was vergetne het lijstje bij screenshots neer te zetten, en laatst alleen de repaint naam. Dan hoor je toch een ban te krijgen?

Code: Selecteer alles
Het is dus duidelijk dat we niet meer blijven mailen e.d.
Wie de regels niet naleeft krijgt één waarschuwing.
Na een tweede overtreding volgt géén bericht maar maken wij uw account non-active.

Niet dat ik het wil, maar ik ben wel eerlijk :tap:

Afbeelding
Thomas H
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor FsTheo op 26 jul 2008, 11:05

Okey, bij deze.

............................................................................ :roll:

Zo, dat was dat. Laat het niet weer gebeuren! :D

Maar in het topic over de forum-policy kun je al lezen dat wij ook niet overal tegelijk kunnen zijn. Dus glipt er wel eens wat door. Jij dus nu. Volgende keer een ander. En dan ben jij misschien aan de beurt.. Wie weet... :y:

FsTheo
Site Admin
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Dutchfs Website