Offline = banned?

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Re: Offline = banned?

Berichtdoor Patrick op 06 dec 2008, 16:48

Deze hele discussie heeft bij mij weer een vraag opgewekt. Stel:

Morgen ga ik naar Amsterdam. (Geen haar op mijn hoofd hoor.) Ik zie Tram 24 over het hoofd en kom 4 maanden in het ziekenhuis te liggen. Ik lig van die 4 maanden 99% in coma, maar de laatste dag loop ik vrolijk naar buiten. Kan allemaal, je weet het niet met die Patrick. :cry:

Ik kom thuis en denk, eerst even naar DutchFS. Helaas account verwijderd. Kan de account dan nog geactiveerd worden, of ben je opeens weer boarding student pilot? :|

Patrick :SH:
Patrick

Berichtdoor FsTheo op 06 dec 2008, 17:01

Een verwijdering is echt een verwijdering. Je moet je dan opnieuw aanmelden en begint met een schone lei.
Een de-aktivatie is wat anders, die kunnen we zo weer terugzetten.
Zo hebben we de laatste schoonmaakslag ook gedaan; een mail naar de mensen die vorig jaar(!) voor het laatst op Dutchfs gezien zijn, na een maand de-aktivatie. Een maand lang heb ik toen de namen nog bewaard. En daarna pas opruimen, waardoor de teller onderaan de hoofdpagina weer een wat eerlijker beeld geeft. :D

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 06 dec 2008, 17:16

Wees gerust! Bij een aantal gebruikersnamen gaan lichtjes branden als die een tijdje niet op Dutchfs zijn geweest. Voordat Theo de namen echt gaat verwijderen hebben we vooraf altijd nog een controle met de vraag aan elkaar of die gebruiker wel echt verwijdert moet worden?

arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Patrick op 06 dec 2008, 17:26

Mooi, hoef ik niet meer bang te zijn voor Tram 24 ;-)
Patrick

Berichtdoor arno op 06 dec 2008, 17:59

Let je wel op de andere trams dan? :y:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Vorige

Keer terug naar Dutchfs Website