De mooiste Freeware Addons - Meldt ze hier

Vragen en antwoorden betreffende "Freeware"

Moderator: Moderator-groep

Re: De mooiste Freeware Addons - Meldt ze hier

Berichtdoor zzip op 09 dec 2017, 13:26

EBBL Kleine Brogel voor P3Dv4 is uit !

Te downloaden op :
AVSIM (nog in behandeling)
FLIGHTSIM
SIMVIATION (https://simviation.com/1/download-file? ... leId=53786

43 MB

Have fun !

Peter Ziegler
Afbeelding
zzip
Instructor
Instructor

Berichtdoor PW053 op 09 apr 2018, 15:58

Sinds kort:
FlightPort Cessna U206G Soloy Mark 1 FSX & P3D Version 4.0

Als die nog niet snel genoeg is, In de nieuwe MK2 versie zit een Rolls Royce 450shp turbine :y:

Cessna T206H Soloy Turbine Pac Mark 2 FSX & P3D Version 1.0

Mvg Frank.
PW053
Senior Controller
Senior Controller

Back to the future

Berichtdoor arno op 09 mei 2018, 14:27

Wie kent die film niet? De ( vliegende) auto "De Lorean" in die film wordt nu aangeboden op flightsim.com ( voor fs2004/fsx/P3D)
Bestandsnaam: "delaurean_backtothefuture.zip". Misschien leuk om tussendoor eens mee te rijden/vliegen :y:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Rikoooo freeware addons

Berichtdoor Japio op 16 mei 2018, 08:17

Ik was onderstaande site nog niet eerder tegen gekomen maar voor FSX en P3D is veel scenery/AirPorts beschikbaar.

RIKOOOO.COM

Lijkt een beetje op een verlate 1april grap met 4 O,s achter elkaar maar het is echt goed. :D
Japio
Instructor
Instructor

Berichtdoor arno op 16 mei 2018, 17:34

Inderdaad mooie site met veel aanbiedingen maar het downloaden gaat alleen snel als je € 5,00 per maand betaald.
Minder snel ( maar wel registreren ) voor een beetje vliegtuig is 3 uur downloaden.
Wil je niet registreren dan moet je wel 6 uur uittrekken. Verder lees ik op het forum dat het wel eens voorkomt dat je 6 uur aan het downloaden bent en dat er dan een bestand uitkomt met "0" bites. En dan maar weer 6 uur wachten. Dat gebeurde ook bij "betalende" geregistreerden. Of je daar dan blij van wordt?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Japio op 16 mei 2018, 18:31

Registreren vind ik sowieso geen probleem , zeker niet als het een behoorlijke kwaliteit betreft. Ik heb een normaal Ziggo internet abonnement en de Grumman G73 - 139 mb - duurde ruim een uur en de Cook Islands - ruim 400 mb - ruim twee uur. Ik vind dat nogal meevallen m.b.t. de downloadtijd, eerlijkheidshalve heb ik wel rond middernacht gedownload wat wellicht scheelt t.o.v. overdag.
De kwaliteit vind ik, zeker voor freeware uitstekend en zou het, zoals Arno zegt veel langer duren is dat voor mij geen probleem, ik hoef er niet bij te blijven.
Japio
Instructor
Instructor

Berichtdoor Polito op 18 mei 2018, 09:26

Van deze site voor FS2004 twee toestellen gedownload, maar ze zijn niet compleet met textures.
Dan maar niet.., maar geen problemen met snelheid.
Intel P43 Dual-Ch 3.0Ghz - Windows 10 Home 64 bits - 4 Gb RAM - ASUS HD6850 - LG/L225WS - Microsoft Sidewinder
Polito
Instructor
Instructor

Vorige

Keer terug naar Freeware Addon's FSX