Razbam A7 CorsairII patch

The Military Corner. Questions and answers about the Warbirds, but... in Peacetime!!

Moderator: Moderator-groep

Razbam A7 CorsairII patch

Berichtdoor greencan op 10 jun 2013, 12:05

Een paar dagen geleden aangeschaft via Simmarket. Leuk toestel, maar er is iets mis mee.
De load-manager (voor wapens en fueltanks) werkt niet goed. Sterker: Na installatie werken andere load-managers ook niet meer. (F18 van VRS, F15 van Milviz).
Aan het slot van de installatie krijg je een berichtje dat je een patch moet ophalen. Tot zover, prima.
In dat berichtje staat een aanklikbare link, en dan kom ik hier terecht: http://www.razbam.org
Daar kan ik geen patch vinden, maar misschien doe ik iets niet goed.
Dan maar eens naar hun forum: http://www.razbamsims.com/forums/
Daar wordt ook telkens weer terugverwezen naar de homepage.
Ook kom ik een melding tegen dat de gebruikers van Simmarket de patch daar (op Simmarket) zouden kunnen terugvinden.
Niet dus.
Heeft iemand die patch al? Zo ja, waar vandaan? :G:
Ik kan Razbam wel een mail sturen, maar het staat zo dom als ik hierboven iets over het hoofd gezien heb... :oops:
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Re: Razbam A7 CorsairII patch

Berichtdoor arno op 10 jun 2013, 13:28

greencan schreef:In dat berichtje staat een aanklikbare link, en dan kom ik hier terecht: http://www.razbam.org

Ik denk dat dit een oude link is. Misschien kan je met het volgende iets?
http://www.razbamsims.com/

edit: misschien moet je hier ook even kijken: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/t ... 07852.html
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor greencan op 10 jun 2013, 13:40

Dank je! Daar ben ik ook al eens op visite geweest. 1 patch, en niet voor de A7..
Edit: En die link ook!
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 10 jun 2013, 14:02

Dan moet je wellicht een email naar simmarket sturen, want ze schrijven:
IF YOU PURCHASED THROUGH FS PILOT SHOP, SIMMARKET OR PC AVIATOR ONLINE STORE, THE FULL INSTALLER IS GOING TO BE SEND TO THEM, AVAILABILITY DEPENDS ON THEIR OWN SERVER UPDATES TIME FRAMES

Maar dat is wel een bericht uit 2011, misschien zit bij jouw download al wel die update?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor greencan op 10 jun 2013, 14:32

Dat is waarschijnlijk hun antwoord, dat ik de laatste -geupdate- versie heb. Maar zover is het nog niet, ik wil eerst die patch vinden! Als die het probleem niet oplost ga ik rechtstreeks naar Razbam.
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 10 jun 2013, 15:09

greencan schreef:Als die het probleem niet oplost ga ik rechtstreeks naar Razbam.

Strijdlustig!! Go get them!! 8)
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FsTheo op 10 jun 2013, 21:29

.org lijkt me het oude domein, want het is te koop.

Maar ik denk dat Arno een punt heeft met die zin in hoofdletters. Juist omdat het bericht uit 2011 is, moet SimMarket al jaren de laatste installer beschikbaar hebben en zou er dus geen sprake meer mogen zijn van het ophalen van een patch.

Rechtermuisknop, eigenschappen en de versie van de installer opzoeken en daarmee naar Razbam lijkt me als je er met SimMarket niet uitkomt. :G:

Theo :wink:
FsTheo
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor greencan op 11 jun 2013, 09:35

Dank je Theo. Wel, toch eerst maar eens naar Simmarket. Het antwoord dat ik verwacht: 'Ja, de patch is al opgenomen in de installatiefile'.
Ik kan me niet voorstellen dat dit al 2 jaar doormoddert.
Wordt vervolgd.
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor greencan op 31 maart 2018, 15:32

5 jaar geleden alweer. :mrgreen:
De patch is er nog altijd niet, maar dat hoeft ook niet meer: De nieuwe -Tacpack- uitvoering is in de aanbieding.
$30,- ,komt neer op €25,-.
Razbam heeft op dit moment heel aardige aanbiedingen, de moeite waard om eens te gaan kijken.
Werkt de Tacpack versie nu wel?
Ja, maar toch ook weer niet helemaal met alles.
Alle 'droppable' zaken werken uitstekend, evenals rockets etc.
Wat niet werkt is de gun.
De oude, niet al te beste handleiding voor de niet Tacpack versie is een beetje aangepast op dit punt, voor de rest nog hetzelfde.
Dat geeft al te denken.
Het aangepaste gedeelte gaat over de gun en hoe die te gebruiken. De 'fire button' moet toegekend worden aan 'fasten seatbelts' in het FSX buttons/switches menu.
Hiermee negeert men volledig het Tacpack concept: In het hoofd-Tacpack menu is de mogelijkheid om voor alle toestellen dezelfde knoppen toe te wijzen. Dat hoeft maar één keer, en daarna reageren alle tacpacktoestellen op dezelfde wijze.
En, jammer, het werkt dus niet.
Uiteraard heb ik wat fora bezocht waar dit probleem werd besproken, maar een oplossing heb ik niet gelezen.
Wel was er op het VRS forum een patch te vinden, maar die was voor P3D. Toch maar even in FSX geprobeerd.
Dat werkt voor wat betreft de lichtspoor effecten maar verder geen impact.
Wel een aanrader. Mooi toestel, prima vlieg-eigenschappen en voor dogfight was ie toch niet bedoeld.
http://www.razbamsims.com/store/product_info.php?products_id=86
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Military Aviation