ccptacpack

The Military Corner. Questions and answers about the Warbirds, but... in Peacetime!!

Moderator: Moderator-groep

ccptacpack

Berichtdoor greencan op 24 maart 2018, 23:32

Het laatste ccp onderdeel.
Hier lees en zie je hoe je in photoreal scenery elk gebouw of wat dan ook tot een echt doel kunt maken.
In dit geval heb ik gekozen voor de pier van Scheveningen.
Sorry. Maar elk ander doel vindt ook niemand leuk natuurlijk. :oops:
klik
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Re: ccptacpack

Berichtdoor greencan op 08 apr 2018, 15:26

Even een toevoeging.
De VRS F 18 Superbug blijkt de hierboven beschreven doelen op radar te zien. Ze zijn te 'locken' en vervolgens gaat er een tellertje lopen. Een aftellertje. Bij 0 wordt datgene gedropt wat je had ingesteld, en precies 'on target'.
Wist ik niet, ik ben pas de afgelopen week weer eens in de F18 gestapt na hem jaren links te hebben laten liggen:
Ik vond hem te ingewikkeld.
Door het vliegen met andere Tacpack toestellen begon ik toch meer thuis te raken in het omgaan met wapensystemen.
En dan blijkt de VRS F18 een kroonjuweel van ongekende klasse. Zij die er verstand van hebben beweren dat het 'de echte' is.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het om een verkooppraatje gaat. Nu pas begin ik te begrijpen waarom de 'Warfare' van nu een studie vergt op het allerhoogste niveau. Welk doel vraagt om welk wapen, en hoe ga je vervolgens te werk?
Mijn studie is in de beginfase. Ik heb er pas een uur of 10,15 inzitten en het zal beduidend meer worden.
Filmpjes bekijken, lezen, proberen, niet begrijpen, fouten maken, U kent het wel.
Voorlopig weer even zoet. :mrgreen:
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Military Aviation