Naverbrander? Ja die werkt!

The Military Corner. Questions and answers about the Warbirds, but... in Peacetime!!

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Kevinb__

Naverbrander? Ja die werkt!

Bericht door Kevinb__ » 14 aug 2007, 15:57

http://www.youtube.com/watch?v=GcFWP_TvNjM

Veel kijkplezier en let vooral op het stukje vanaf 0:50 dat mooie opstart geluid is geweldig.! :D

(Voor degene die hem nog nooit hebben gezien)

Kevin

proudvirtualpilot

Bericht door proudvirtualpilot » 14 aug 2007, 16:19

geef mij maar een fly over van een 742, die doen het ook goed :lol: :P

maar wel grappig filmpje :P

pythoniels

Bericht door pythoniels » 14 aug 2007, 16:21

Dit is zo onwijs vet :shock: Snap ook wel waarom hij wordt vastgezet met die haak :lol:

Winglet

Bericht door Winglet » 14 aug 2007, 16:54

En ik snap ook wel waarom ze gehoorbeschermers ophebben :wink:

Kevinb__

Bericht door Kevinb__ » 14 aug 2007, 17:45

Moet je gewoon voorstellen dat als er normaal een f16 voorbij vliegt met de opendag gewoon al hard lawaai is. En nou sta je er 2 meter vanaf met volle naverbrander.

Wat ook mooi is om te zien is de droge lange lijn die word gemaakt door de hitte. Je ziet duidelijk het natte gedeelte en het droge. Dus ik denk dat we een nieuwe functie voor dit toestel hebben gevonden als die word vervangen. :lol:

the-system

Bericht door the-system » 14 aug 2007, 17:47

pythoniels schreef:Dit is zo onwijs vet :shock: Snap ook wel waarom hij wordt vastgezet met die haak :lol:
Bij de record poging van de SU-27 voor snelheid en klim vermogen waren die haken niet genoeg om hem tegen te houden :lol:
Dus stel je die kracht eens voor.

Wel een vet filmpje!

pythoniels

Bericht door pythoniels » 15 aug 2007, 07:35

Kevinb__ schreef:Wat ook mooi is om te zien is de droge lange lijn die word gemaakt door de hitte. Je ziet duidelijk het natte gedeelte en het droge. Dus ik denk dat we een nieuwe functie voor dit toestel hebben gevonden als die word vervangen. :lol:
Er zijn niet voor niets sneeuwweghalers uitgerust met een afgedankte straalmotor :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Military Aviation”