problemen altimeters EC135 nemeth

It's all about the Whirlybirds here..

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
DionLambers
Observer
Observer

problemen altimeters EC135 nemeth

Bericht door DionLambers » 12 nov 2017, 14:29

Hallo,
ik heb gisteren de ec135 van nemeth aangeschaft. eenmaak gedownload via de installer wilde ik de heli openen in FSX SE maar de alimeters werken niet. (airspeed indicator heeft geen pijl/naald, net zoals de rest van de instrumenten dat niet hebben) attitude indicator werkt ook niet. en ook veel andere instrumenten werken gewoon niet. de gauges heb ik ook in de map gauges geplakt. er zit verder geen readme bij dus ik weet verder ook niet of er een bestand in een apart mapje moet. ik heb gisteravond ook de EC120 aangeschaft en daar heb ik het zelfde probleem mee.
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groet,
Dion Lambers

arno
Site Admin
Site Admin

Re: problemen altimeters EC135 nemeth

Bericht door arno » 12 nov 2017, 15:29

Welkom op dit forum Dion. Heb je de EC135 wel als "administrator" geinstalleerd. Met de rechtermuisknop op het installatie bestand klikken en dan "uitvoeren als administrator".
Ik ga er wel van uit dat je gekocht hebt bij Nemeth? Want ik begrijp niet goed als je schrijft dat je de gauges zelf in de map geplakt hebt? Een "normale" installer zou dat automatisch doen.

edit: Bij "AVSIM" stond het probleem ook omschreven met wat mogelijke oplossingen.

Misschien de EC135 opnieuw installeren c.q. downloaden?

edit 2: In de loop van de tijd zijn er ook updates uitgebracht ( ik dacht 3). Misschien je versienummer eens opzoeken en kijken op de site of die updates wel zijn verwerkt. Of op het forum van Nemeth eens die vraag daar stellen?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

DionLambers
Observer
Observer

Bericht door DionLambers » 13 nov 2017, 19:53

Hoi arno!
Bedankt voor je hulp :D het is opgelost :) ja ik had het model gekocht bij Nemeth 8)
nogmaals bedankt!

arno
Site Admin
Site Admin

Bericht door arno » 13 nov 2017, 19:58

DionLambers schreef:het is opgelost :)
Mooi. Maar gebruikers hier willen ook altijd graag weten wat dan de oplossing is geweest. Zo dat anderen hun voordeel er mee kunnen doen!
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

DionLambers
Observer
Observer

Bericht door DionLambers » 14 nov 2017, 17:21

Mijn oplossing is geweest dat ik de EC135 opnieuw heb geïnstalleerd, deed het nu wel een ik keer. Of het aan mijn pc ligt of aan mijzelf, dat weet ik niet :p

Plaats reactie

Terug naar “Helicopter Aviation”