Vraagje wat betreft Vatsim

Stel hier je vragen betreffende On-line-flying met Flightsimulator.

Moderator: VBA007

Plaats reactie
Rickus
Senior Controller
Senior Controller

Vraagje wat betreft Vatsim

Bericht door Rickus » 22 apr 2011, 07:57

Hallo,
Ik heb een vraag met wat betreft Vatsim,Ik heb gehoord dat indien je vatsim gebruikt je toch andersmans toestel kan zien terwijl jij hem zelf niet hebt. Misschien klopt dit helemaal niet wat ik zeg en heb ik het verkeerd begrepen,maar indien dit toch zo is vraag ik mij af:
Hoe is dat nou mogelijk?
Alvast bedankt
Rick

Patrick

Re: Vraagje wat betreft Vatsim

Bericht door Patrick » 22 apr 2011, 08:49

Als je vatsim of ivao gebruikt, krijg je ook een pakket vliegtuigen mee. Die kun je niet gebruiken, maar werken als het ware zoals trafficplanes zoals world of ai. Dat zijn niet alleen de types, maar ze zijn ook in de paints van vele maatschappijen. Ook virtual airlines kunnen hun paints voor een aantal typen insturen. Die krijg jij dus ook in je pc. Zo zie je dus ipv traffic, het verkeer dat daadwerkelijk aanwezig is van andere spelers. Als er niemand is, zie je ook niemand, dat is het nadeel, daar zijn wel weer trucjes op, maar dat maakt het allemaal wat minder echt.

Het is eigenlijk hetzelfde principe als andere games. Modern Warfare bv werkt ook zo. De computers van IVAO of VATSIM zorgen dat op jouw pc die toestellen op de juiste plek verschijnen.

Rickus
Senior Controller
Senior Controller

Bericht door Rickus » 22 apr 2011, 09:18

Bedankt voor de opheldering,toch wel een goed principe van Vatsim

Patrick

Bericht door Patrick » 22 apr 2011, 09:19

dat maakt het allemaal wat boeiender inderdaad. Houd ook zoek34 in de gaten, die weet echt wel veel van online vliegen. Hoewel hij op IVAO vliegt...

Plaats reactie

Terug naar “Online Flying (general)”