[IVAO] Automatische account verwijdering

Informatie over verschillende On-line-flying-Netwerken en Online-evenementen.

Moderator: VBA007

[IVAO] Automatische account verwijdering

Berichtdoor Aviationpilot op 10 jun 2011, 12:56

Telkens wanneer ik een account aanmaak op IVAO, wordt hij automatisch verwijderd binnen een aantal uur. Deze vraag gaat om de site www.ivao.aero. In totaal heb ik momenteel 3 accounts aangemaakt, die binnen een aantal uur automatisch zijn verwijderd. Ik voer een geldig e-mail adres in, bevestig de mail en er staat dat mijn account is geactiveerd. Als ik dan uitlog, en vervolgens probeer in te loggen staat er het volgende:

- Member id of wachtwoord is onjuist.

Dit is onmogelijk want ik weet zéker dat ik de juiste gegevens invoer (/kopier uit de mail). Ik heb het probleem al aan meerdere mensen die bekend zijn met IVAO aangekaart, en zei waren ook ten einde raad en bevestigden dat ik de juiste gegevens invoer. Dit kan haast maar één ding betekenen, mijn accounts worden keer op keer automatisch verwijderd binnen een aantal uur na dat hij is aangemaakt. Dit is me nu al 3x overkomen, en het kan ook niet liggen aan de PC of iets dergelijks want het is al op 3 verschillende computers hetzelfde afgelopen.

Voordat ik de leiding van IVAO hiermee contacteer, vond ik het verstandig eerst hier aan te kaarten. Wie weet heeft iemand hetzelfde probleem, en kan me hierbij helpen? Zo niet, dan lijkt het me toch het beste IVAO even een mailtje te sturen.

Groet, Rik

* Op internet / handleidingen kon ik hier ook niks over vinden :?
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Re: [IVAO] Automatische account verwijdering

Berichtdoor lexsis op 10 jun 2011, 13:11

Hoe ik het lees zijn dus op dit moment jouw accounts verwijderd, probeer nu eens een nieuwe aan te maken en gelijk de gegevens in te voeren zodra je deze ontvangt. Zoals ik al zei moet je ook met je website password inloggen maar ik denk dat je dat wel hebt gedaan, in iedergeval zou ik het nog eens proberen. Als het nog niet lukt misschien op een andere PC.
lexsis
Instructor
Instructor

Berichtdoor zoek34 op 10 jun 2011, 23:59

welke VID heb je ontvangen?

Dan kan ik misschien kijken wat er met het account aan de hand is (profiel kan je namelijk alleen ingelogd bekijken).

maar 1 ding: het heeft geen zin om meerdere accounts aan te maken!
PC oud: Celeron D 346 (sock 775) / 8600GT 1GB / 3GB DDR2-553

PC nieuw: Intel Core I7-3930K / 680GTX TF4 / 32GB DDR3-1600 / Corsair H100 + 4x 120mm fans / Asus P9X79 / Samsung 830 256GB / WD Black 1TB / LG GH24NS90 / Be-Quiet PP L8 730W / CM Storm Trooper
zoek34
Senior Executive
Senior Executive

Woonplaats: onder de SUGOL en ARTIP arrivals voor rwy 36R (Aalselmeerbaan)

Berichtdoor Aviationpilot op 11 jun 2011, 10:36

* Welke VID heb je ontvangen?
Ben pas sinds 2 weken actief bezig met FSX, en weet pas sinds ong. 1 week wat IVAO is dus moet even op internet opzoeken wat VID is. Dit EDIT ik later.
* Het heeft geen zin om meerdere accounts aan te maken
Nee daar ben ik ook achter gekomen, maar ik wil erg graag een IVAO account (om mee te luisteren met de verkeersleiding), en ben dus iets van wanhopig. Wat moet ik anders :down:
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor lexsis op 11 jun 2011, 11:08

Dat is je member nummer, bijvoorbeeld: 43498113
lexsis
Instructor
Instructor

Berichtdoor Aviationpilot op 11 jun 2011, 11:19

Hmm mijn VID heeft maar 6 nummers, hopelijk geen punt. @Zoek34, PB is verstuurd met het VID erin :dup:
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Aviationpilot op 11 jun 2011, 13:38

Nu kan ik geen eens meer een nieuw account aanmaken (wou er een aanmaken om enkel Ivap te downloaden)... Ik maakte een nieuw hotmailadres, voer die goed in staat er: some error(s) have occurred: Invalid E-mail-address. Pff IVAO werkt me wel op de zenuwen :?
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor MarcoMK op 11 jun 2011, 18:59

Zoals al eerder gezegd is het niet toegestaan meerdere accounts aan te maken. Met het aanmaken van de accounts worden een aantal dingen meegenomen in de logs en wordt bij het aanmaken van een nieuw account de nieuwe account dan ook meteen verwijderd wanneer er duplicaten worden geregistreerd.

Vanwege synchronisatie redenen kan het zijn dat je gegevens niet stand-te-pee actief zijn. Wacht een uurtje met het proberen, doet hij het nog steeds niet raak net in paniek.

Hotmail adressen zijn vanwege veiligheids redenen niet toegestaan. Probeer het eens met een Gmail of provider email adres.

Mocht je met bovenstaande nog steeds problemen hebben, laat dit mij dan weten via mail: nl-adir[at]ivao.aero of na[at]ivao.aero.

Met vriendelijke groet,
Marco Meerkerk
IVAO Network Manager
IVAO Netherlands Division Assistant Director
Intel Core i7-2600K at 4,8Ghz | Asus P8Z68-V PRO | 16GB Kingston HyperX | 2x EVGA GTX580 SLI | 2x OCZ Vertex 3 120GB
Afbeelding
MarcoMK
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Aviationpilot op 11 jun 2011, 19:01

Hartelijk dank. Ik had de regels gelezen en was ervan op de hoogte dat het niet toegestaan was / is, maar ik had geen andere keus dacht ik zelf. Over "hotmail-accounts" had ik helaas niks gelezen, maar bedankt voor het advies. Ik zal meteen even een G-mail account aanmaken, en duimen dat het wel werkt :dup:
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Keer terug naar Online Flying, the Networks