Royal Dutch Virtual

Here you can learn about different Virtual Airlines and introduce your own.

Moderator: VBA007

Royal Dutch Virtual

Berichtdoor 737freak op 09 feb 2014, 00:27

Gisteren (7FEB2014) is de nieuwe Royal Dutch Virtual airline van start gegaan:
*Ik ben hier alleen piloot, ik heb geen banden met de oprichters*rs*[/i]

Royal Dutch Virtual

Deze is zeer professioneel opgezet door een team van 3 enthousiaste Italianen. De website is modern, strak en werkt erg makkelijk (zowel op desktop als mobiel). De zelfgeschreven ACARS software doet precies wat het moet doen, zonder enige problemen. Er kan gekozen worden voor een willekeurige short, medium of long haul vlucht óf er kan een vlucht worden toegewezen door het systeem op basis van een vliegtuig type. Ook kan er voor zowel KLM als Air France gevlogen worden.

Iedereen kan zich aanmelden, maar je dient wel een korte vragenlijst over je algemene kennis in te vullen.
Vervolgens dien je handmatig geaccepteerd te worden, dit kan misschien even duren.

Ik heb zojuist mijn eerste (test) vlucht naar Newcastle (KLM29W) voltooid en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Respect voor de 3 heren die het allemaal gebouwd hebben, ze laten duidelijk zien dat ze weten wat ze doen. Ondanks dat de VA net gelanceerd, ben ik nog geen bugs of andere problemen tegen gekomen: dit laat zien dat alles goed doordacht en getest is voordat men 'live' ging.

Een aantal screenshots van het crew center:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
|Intel Core i5-4690K 4,5 GHz| EVGA Geforce GTX970 4GB| ASUS Z97 Pro| 16GB Kingston DRR3-1866 |Samsung 830 256GB, WD Red 3TB, 2x WD Green 1TB| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 600D| Windows 7 x64|
737freak
Senior Instructor
Senior Instructor

Keer terug naar Online Flying, the VA's