Singel Seat Cockpit B737 te koop

Ons "marktplaatsje" voor vraag en aanbod van PC`s, spullen en FS gerelateerde zaken.

Moderator: Moderator-groep

Singel Seat Cockpit B737 te koop

Berichtdoor jnj2803 op 28 apr 2018, 17:01

Dag allemaal,

Ik overweeg mijn singel seat cockpit B737 te verkopen maar wil eerst weten of er animo voor is. Ten eerste om alles in 1 keer te verkopen of anders de verschillende onderdelen. Ik heb alles 1e klas:
TQ van cockpitforyou (gold), pedestal van CP flight, de MIP van Fly Engravity en de klokjes van Flight Illusion, Overhead van Openconcpits, super computer, beamer en echte pilotenstoel uit B737. Als je interesse hebt mail me dan even voor de complete lijst. Ook als je interesse hebt in de hele cockpit, of gedeeltes daarvan. Om een indicatie te geven: de nieuwprijs os ongeveer €35.000 (inclusief alle software).

Komen kijken kan natuurlijk ook. Mailtje naar jwgj.jansenADgmail.com

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Gr Jan
jnj2803
Student Pilot
Student Pilot

Re: Singel Seat Cockpit B737 te koop

Berichtdoor arno op 28 apr 2018, 17:23

Plaatjes geven meestal nèt iets meer kans. Maakt een verkoop iets aanlokkelijker.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Fairlines op 15 mei 2018, 22:26

Hallo,
Ik heb interesse is de eventuele aankoop van bepaalde onderdelen zoals de throttle quadrant en de center pedestal.
Kan je wat meer informatie geven met betrekking tot de specificaties?
Hoogachtend,
Gi Donas
Bezig met het upgraden van een open flight-case cockpit naar de hedendaagse technologie.
Xplane 11 - visuals 3 curved screen 65inch schermen.
Zelf gebouwde dubbele besturing.
Fairlines
Observer
Observer

Berichtdoor arno op 17 mei 2018, 16:28

Even een e-mail naar hem gestuurd met verzoek te reageren.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor jnj2803 op 18 mei 2018, 20:57

Dag allemaal,

het is handiger om meteen naar mij te mailen. Ik kijk niet zo aak op het forum en andes moet alles via Arno.

Op dit moment wil ik nog geen onderdelen verkopen. Alles of niets. Volgend jaar wellicht wel, maar dan meld ik me wel weer. Heb allemaal eersteklas spul.

Ger Jan
jnj2803
Student Pilot
Student Pilot

Berichtdoor arno op 18 mei 2018, 21:58

Je kan in je bericht ook aangeven ( zie onder bij opties): "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties". Dan krijg je vanzelf bericht als er een reactie is gekomen. Maar....
Het e-mailadres wat je in je eerste bericht laat zien is wel anders dan het e-mailadres wat je gebruikt in je profiel. Hier …@gmail en in je profiel ...wxs..
Dus krijg je eventuele reactie's op "wxs" adres. Het is dat je het maar weet. :mrgreen:
arno
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor arno op 03 jun 2018, 20:05

Geen enkele actie/reactie meer gezien op dit forum. Volgende week een slotje.
arno
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Supply & Demand