Photobucket diashow

Laat ons hier meegenieten van jouw ,zelfgemaakte, Flight Simulator screenshots en Flightsimulator filmpjes. ( geen echte luchtvaartbeelden)

Lees wel eerst de regels voor dit forum !

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Photobucket diashow

Bericht door FsTheo »

Op Photobucket kun je plaatjes verzamelen in een dia show, of 'slideshow', zoals dat in mooi Engels heet.
Maar wil je zo'n show hier laten zien dan komt de hele Photobucket pagina in beeld.

Een voorbeeld; http://s222.photobucket.com/albums/dd14 ... 2fc468.pbw

Dutchfs heeft nu de mogelijkheid om de slideshow zelf op het forum te laten zien, net als een filmpje op YouTube.
Alleen is de code van Photobucket ietsje ingewikkelder als die van YouTube.
Bij YouTube is het voldoende om de code van het filmpje mee te nemen, bij Photobucket moet je ook je gebruikersnaam, en bijvoorbeeld de server meegeven.

De vier codes die je nodig hebt zie je in het voorbeeld hieronder;

Code: Selecteer alles

http://s222.photobucket.com/albums/dd143/FsTheo/?action=view&current=102fc468.pbw
De s222 is de server, die verschilt dus bij iedereen.
Dan de dd143, nog weer een onderverdeling op die server, verschilt ook elke keer.
FsTheo, lijkt me de gebruikersnaam op Photobucket, dus die zul je ook mee moeten nemen :D
En tenslotte de code van het album, 102fc468.

Op het forum gebruik je de 'slideshow-tagjes'.

In mijn geval zou ik dus

Code: Selecteer alles

[slideshow]s222,dd143,FsTheo,102fc468[/slideshow]
doen.
En met netjes de komma's ertussen, krijg je dan het volgende;
In het album zelf kun je nog een tekst invullen, vandaar dat je 'plaatje 1', 'plaatje 2', enz.enz.enz. voorbij ziet komen! :D

Uiteraard gebruik je de tagjes weer voor eigen werk. Dus niet een compilatie van dertig Airliner.net platen.
Op het aantal platen zit geen beperking. Heb je 100 mooie in een slideshow, dan mag je er gewoon 100 laten zien.
Al heb je kans dat Photobucket je dataverkeer op een slecht moment als 'op!' ziet en jou account een korte periode op zwart zet. :P

Met vragen kun je uiteraard hier terecht,

Theo :wink:
Plaats reactie