Losse Screenshots/video's deel 36

Laat ons hier meegenieten van jouw ,zelfgemaakte, Flight Simulator screenshots en Flightsimulator filmpjes. ( geen echte luchtvaartbeelden)

Lees wel eerst de regels voor dit forum !

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
lexsis
Instructor
Instructor
Berichten: 458
Lid geworden op: 26 jul 2010, 13:46

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door lexsis »

Omdat ik dan maar weer on topic wil gaan, plaats ik maar wat shots van Skiathos en de PH-HZW. Het Sint-Maarten van Griekenland.
Overigens Quincy: Bank angle limiter op 30 graden? Da's nie volgens de SOP's. :tap:

Afbeelding

Afbeelding

SIM: FSX
Add-on plane: PMDG 737NGX
Add-on scenery: 29Palms Skiathos
Repaint: Sunweb, PH-HZW made by Stefan Lodewijckx (Mcphat)
Overig: IVAO
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FlipS »

Nu de storm is gaan liggen wil ik nog even terugkeren naar de reacties van Lexsis en Quincy op de screenshots van Aviationpilot. Beide heren (dat neem ik althans aan) staken hun mening niet onder stoelen of banken. Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven; op dit forum is geen bepaling dat meningen verboden zijn. Toch vraag ik me af of het wel zo verstandig is om een mening te geven. Ik kan dat het beste uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik heb wat screenshots geplaatst van een Lancaster: http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=18426. Je ziet direct dat die er niet erg fraai uitziet. Doordat ik de screenshots niet in deze rubriek plaatste maar in Freeware add-ons FSX kun je al een vermoeden krijgen wat de oorzaak is van de slechte kwaliteit.
In plaats van een mening te geven dat die Lancaster er niet uitziet, zou je dan kunnen vragen of ik de Lancaster van Just Flight niet ken. Dan zijn er twee mogelijkheden: of ik ken de Lancaster van Just Flight niet en dan heb je me op het spoor gezet van iets wat ik nog niet wist. Het zou ook kunnen dat ik de Lancaster van Just Flight wel ken maar dat ik een reden heb om die niet te gebruiken. Als je het vraagt, dan leg ik uit waarom ik die Lancaster niet gebruik en dan heb jij iets geleerd wat je waarschijnlijk nog niet wist.

Het woord 'realistisch' wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Wat is 'realisme' in een flight simulator voor pc? Als ik in de sim ondersteboven vlieg, zit ik nog steeds rechtop op mijn bureaustoel. Van mij is ooit gezegd dat ik 'volstrekt onrealistisch bezig was'. Ik heb namelijk geen PMDG 737 NGX, ik had op dat moment geen enkele Mega Airport, ik had geen REX en er was nog van alles wat ik niet had …
Wat ik wel had is een T-6 Harvard waarvan een piloot die dat vliegtuig in real life gevlogen heeft, zegt dat de vliegeigenschappen van die virtuele versie heel realistisch zijn tot en met de ballooning vlak voor touch down. Ik heb de originele instructiefilms die je op YouTube kunt vinden, allemaal gevolgd. Op die manier heb ik virtuele militaire vliegtuigen leren vliegen. Is dat 'volstrekt onrealistisch'?
Ik ken iemand die een PPL had. Hij had genoeg geld om vaak genoeg te vliegen om de beheersing van het vliegtuig bij te houden, maar hij kreeg steeds meer moeite met instrumentvliegen. Hij heeft toen de Microsoft Flight Simulator geïnstalleerd en heeft virtuele exemplaren gebouwd van de vliegtuigen (Pipers) waar hij in het echt mee vloog. Hij heeft dus geen PMDG 737 NGX en hij heeft ook geen home cockpit. Maar met instrumentvliegen heeft hij nooit meer moeite gehad.
Er zijn mensen die met een default Cessna VFR vliegen over de prachtigste scenery waar ze zelf aan bouwen. Er zijn mensen die geen PMDG 737 NGX hebben maar die sleutelen aan flight dynamics om ze te verbeteren of die realisme verhogende aanvullende programma's schrijven zoals RealEngine.

Er zijn dus meerdere vormen van realisme. Iedere flight simmer heeft redenen waarom hij of zij een bepaalde keuze maakt. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde; zou anders maar een saaie boel worden. Aviotonpilot weet heel goed dat de PMDG 737 NGX bestaat. Toch heeft hij daar niet voor gekozen. Hij zal daar dus een goede reden voor hebben. Door een mening te geven over zijn screenshots, was er voor hem geen reden meer om uit te leggen waarom hij zijn keuze gemaakt heeft zoals die nu is. Nu heeft niemand daar dus iets van kunnen leren. ><

Kortom: aan een mening heeft helemaal niemand iets, jijzelf ook niet, terwijl je met nieuwsgierigheid anderen of jezelf helpt. Elke mening is een gemiste kans. Met nieuwsgierigheid gaat een wereld voor je open.
Ik hoop op dit forum dus wat minder meningen en wat meer nieuwsgierige vragen te mogen lezen.
:wink:
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 608
Lid geworden op: 07 jun 2011, 18:48
Locatie: Utrecht

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Aviationpilot »

Mooi verhaal FlipS, sluit me er volledig bij aan :dup:
Al moet ik zeggen dat een goed onderbouwde mening, ook niet kwaad kan.
Als iemand uitlegt waarom, en een advies geeft wat anders kan, is daar uiteraard ook niets mis mee.
Laten wij allen de niet-onderbouwde meningen voorkomen.
JRSchiphol
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 675
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:53
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door JRSchiphol »

Afbeelding
Sim: FSX
Plane: QualityWings 757
Paint: Stephen Groom
Scenery: Aerosoft/29Palms Skiathos X
Overig: REX Essential Plus
Afbeelding
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GeForce GTX660 OC TF 2GB | Samsung 840 EVO 250GB | Corsair Hydro H60 | Corsair Gold AX750 | Windows 7 Ultimate x64
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= NVT
Add-on airplane= Project Airbus A320
Repaint airplane= Abdullah Rahman
Gebruikersavatar
rubenonline
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 jun 2010, 15:31
Locatie: Vlissingen, Zeeland
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door rubenonline »

En nog maar even 2 van mij. De OO-NHV van Noordzee Helikopters Vlaanderen in de landing bij een ziekenhuis. (Wel in Duitsland, maar daar heb je tenminste een gedetailleerd ziekenhuispakket voor.) :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Simulator = FS2004
Add-on scenery = Helipack Scenery Flightport.de
Add-on airplane = Alphasim AS365 Dauphin
Repaint airplane = OO-NHV Noordzee Helikopters Vlaanderen door Syamsani Shamsuri
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FlipS »

Heel mooi, Ruben!

De Grote Depressie van de jaren '30 van de twintigste eeuw was merkwaardigerwijze het tijdperk van de races met vliegtuigen. Een aantal, vaak kleine vliegtuigbouwers, heeft zich daar op gestort. De meest roemruchte daarvan zijn de Granville Brothers in Springfield, Massachusets. Zij bouwden 24 vliegtuigen waarvan de meeste voor de commerciële verkoop. Die waren natuurlijk niet voor eenvoudige lieden zoals wij bedoeld. Een klein aantal was voor races gebouwd, waarvan de Gee Bee Z, R-1 en R-2 het bekendst zijn en die ook in virtuele vorm te krijgen zijn. Kort gezegd: als je denkt dat je echt een goede (virtuele) piloot bent, moet je deze vliegtuigen eens proberen!
Informatie over de vliegtuigen van de Granville Brothers is gemakkelijk te vinden; ik heb al enkele links gegeven in http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 75#p250501.

Deze vliegtuigen hebben een reputatie van 'killer planes' verworven. Vooral de manier waarop Lowell Bayles zijn leven beëindigde heeft diepe indruk gemaakt:

Merk op op welke wijze de Bayles in het vliegtuig klimt!

Over het verongelukken van Bayles bestaan enkele speculaties. Op de film die op youtube in lage resolutie te zien is, is te zien dat de rechtervleugel afbreekt buiten de tuidraden. Het meest waarschijnlijk is dat de vleugel het begeven heeft door het grote vermogen van de motor en het koppel daarvan, of door trillingen die door de motor veroorzaakt zijn die materiaalmoeheid veroorzaakt kunnen hebben. De Gee Bee Z had aanvankelijk een Pratt & Whitney R-985 motor waarvan het vermogen was opgevoerd tot 535 pk. Op voorstel van Bayles was die motor vervangen door een R-1340 waarvan het vermogen was opgevoerd tot ruim 750 pk. En mogelijk is die keuze hem dus fataal geworden. Een andere veronderstelling is dat de dop van de benzinetank was losgekomen en door de plexiglazen koepel sloeg waardoor Bayles een ruk aan de knuppel gegeven zou kunnen hebben. Die veronderstelling lijkt me vrij onwaarschijnlijk maar voor de zekerheid is de opvolger van de Z, de R-1, voorzien van een versterkte plexiglazen koepel met kogelvrije voorruit. De R-1 werd direct uitgerust met de R-1340; het vliegtuig is daartoe wat groter en sterker gebouwd dan de Z.

Van de Z is een mooie versie van Alabeo (payware). Alabeo heeft de virtuele versie van de Z gebaseerd op de oorspronkelijke uitvoering met R-985. In afwijking met de echte Z heeft de versie van Alabeo een constant speed propeller. Omdat de echte een fixed pitch propeller had, heb ik de propeller vastgezet in het Aircraft.cfg.
Het vliegveld in Springfield waar de Granville Brothers hun domicilie hadden, bestaat niet meer. Ik heb nog geen mooie grasbaan gevonden en daarom vertrek ik meestal van Springfield Westover Airbase/Metropolitan KCEF omdat het me nog niet lukt netjes op te stijgen en te landen waardoor ik een lange, brede baan nodig heb. Ik heb nog geen racecircuit en oefen daarom boven de Connecticut die ik in zuidelijke richting volg; boven de Atlantische Oceaan maak ik een Immelmann en keer dan weer terug naar het vliegveld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alabeo levert de Z in een paar liveries maar de echte heeft alleen het geel/zwarte kleurenschema gehad; daarom heb ik de andere versies verwijderd uit het Aircraft.cfg.

Warwick Carter maakte een versie van de Z met de R-1340 motor. Ik heb daar al eens een paar screenshots van geplaatst: http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 75#p222943. Deze is minder mooi dan de versie van Alabaeo maar hij vliegt even moeilijk. Met starten heb ik een probleem: vaak maakt het vliegtuig een salto mortale op het moment dat ik het startknopje aanraak. Ik heb dat nog niet kunnen oplossen; als dit gebeurt, start ik even een ander vliegtuig en keer dan, terwijl de motor nog draait, terug naar de Z van Carter.
Wie eerst eens met deze racers wil kennismaken, kan ik deze freeware versie aanbevelen. Ik heb wel de kleuren van de VC die pijn doen aan de ogen, gewijzigd.
Deze Z is vrijwel niet te landen door de zeer stugge vering van het landingsgestel; ik heb de vering iets soepeler ingesteld.

AlphaSim maakte virtuele versies van de R-1 en R-2. Die worden nu verkocht door Virtavia. De buitenkant ziet er prima uit maar het instrumentenpaneel oogt wat minder fraai dan dat van de Z van Alabeo. Dat wil zeggen: de AlphaSim die ik heb; ik weet niet of Virtavia daar iets aan verbeterd heeft maar ik heb de indruk dat dat niet het geval is.
Vanwege de versterkte plexiglazen koepel werd het eenvoudiger om de piloot in het vliegtuig te laten kruipen door een luikje aan de zijkant.
In tegenstelling tot de Z van Carter is de vering van deze R-1 en R-2 juist te soepel ingesteld; die heb ik wat stugger gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een paar tips voor virtuele piloten: verplaats het viewpoint iets omhoog zodat je wat beter zicht omlaag hebt, anders lukt het nooit om deze vliegtuigen in een rechte lijn op te stijgen en te landen. Tijdens het vliegen kan het viewpoint op de gewone plaats.
Met de Z van Carter en de R-1 en R-2 van AlphaSim/Virtavia is het het beste om met 50-60% motorvermogen vaart te maken en pas vol vermogen te geven zodra de staart loskomt. Door het gyroscopische effect van de propeller maken deze vliegtuigen een lastige zwieper als je meteen met vol vermogen vertrekt. Met de Z van Alabeo kun je wel met vol vermogen snelheid maken; die komt langzaam op toeren.
Landen is uiterst kritisch. Je moet met 110 kts over de drempel gaan en de snelheid dan heel langzaam laten teruglopen. Ga je te snel, dan krijg je deze vliegtuigen niet aan de grond, ga je te langzaam, dan beginnen ze te stuiteren door de stugge vering en krijg je ze ook niet aan de grond. Probeer een wiellanding te maken met een snelheid van circa 90 kts, begin dan met heel voorzichtig remmen (met krachtig remmen gaan deze vliegtuigen meteen over de kop) en zodra de snelheid zakt, kun je heel voorzichtig aan de knuppel gaan trekken om de staart omlaag te krijgen. Trek je te hard, dan gaan deze vliegtuigen de lucht weer in. Pas als je de schaats of het staartwiel op de grond hebt, kun je krachtiger gaan remmen.

Simulator= FSX + Acceleration Expansion Pack
Add-on scenery= GEX North-America
Add-on airplane= Gee Bee Z (Alabeo - payware); Gee bee R-1(AlphaSim - payware, nu verkrijgbaar van Virtavia)
Repaint airplane= in add-ons

Van Golden Age Simulations (Just Flight) is een payware add-on verkrijgbaar van een andere racer, het Travel Air Mistery Ship. In dit pakket zijn enkele pylons en een tribune meegeleverd.
De Aerosoft Hughes H-1B heb ik op dit forum al eens voorbij zien komen: http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 75#p236359.
Ik heb deze add-ons nog niet maar ze staan hoog op mijn verlanglijstje. De Aerosoft Hughes H-1B zou volgens Ferry van O. zeer realistisch zijn; over de add-on van Golden Age Simulations heb ik nog geen goede informatie.
Alle hierboven genoemde add-ons zijn prettig geprijsd; voor zover ik ze ken is de kwaliteit iets minder dan de topklasse add-ons maar de prijs in aanmerking genomen toch zeer goed.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
mcorreiapimenta
Observer
Observer
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2011, 13:30

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door mcorreiapimenta »

Afbeelding

Simulator= Microsoft Flightsimulator X
Add-on scenery= Geen
Add-on airplane= Captain Sim's 767-300
Repaint airplane= Florian Hofmann (Via de Captain Sim website)
BASPILOT
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 156
Lid geworden op: 18 okt 2011, 19:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door BASPILOT »

Deze foto heb ik eigenlijk een beetje gemaakt voor PeterL. Hij heeft namelijk ooit dit gezegd op een screenshot van El Hierro A321:

(at) BASPILOT
Leuke shots, maar in werkelijkheid zal je dit niet zien. Alleen Binter Canarias vliegt op El Hierro met de ATR vanaf Los Rodeos. (Ik kom er weleens en ook als passagier een spectaculaire nadering.)Ik denk zelfs dat nergens een passende vliegtuigtrap te vinden is voor de Airbus.
Blijft wel een knappe landing, moet ik zeggen. Geen ILS, geen VOR dus alles op het handje !!

Peter

Hier heb ik dus een shot van de ATR Binter Canarias, alsjeblieft! :lol:

Afbeelding

Sim: FSX
Addon aircraft: FlightOne ATR
Addon scenery: Aerosoft El Hierro
Repaint: FlightOne

[vlieg]
Afbeelding
Gerbrandd
Instructor
Instructor
Berichten: 246
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:55
Locatie: 27 NM from EBBR, Belgium
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Gerbrandd »

Mooi plaatje! De Canarische eilanden zijn erg mooi om te vliegen! :M:
BTW, hoe heb je daar een A321 kunnen laten opstijgen? Is het baantje niet te kort daarvoor? :lol:
Afbeelding
BASPILOT
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 156
Lid geworden op: 18 okt 2011, 19:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door BASPILOT »

Dankjewel!! 17% fuel en geen passagiers :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
rubenonline
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 jun 2010, 15:31
Locatie: Vlissingen, Zeeland
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door rubenonline »

Vandaag even tussendoor snel een EMS vluchtje gemaakt met de Lifeliner 2. Opgestegen vanaf Rotterdam, en dan door naar een gesimuleerd ongeval in Vlissingen. En op de terugweg even getankt op EHMZ Midden-Zeeland. :)

Final Approach on Midden-Zeeland.

Afbeelding

Hover-taxi richting tankvoorziening

Afbeelding

Klaar om weer te vertrekken richting basis.

Afbeelding

En hij wordt weer veilig op het platform gezet bij de hangar in Rotterdam. :)

Afbeelding

Simulator = FSX
Add-on scenery = Aerosoft Rotterdam X, NL-2000 EHMZ Midden-Zeeland
Add-on airplane = H&S Designs Eurocopter EC135
Repaint airplane = Bijgeleverd. Gemaakt door Thomas Roëhl
Sponge
Controller
Controller
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 jan 2013, 16:07

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Sponge »

Flying the dog..

Afbeelding

Simulator = FSX
Add-on scenery = FsDreamTeam KJFK
Add-on airplane = Coolsky Super 80 Pro
Repaint airplane = McPhat American Airlines UHDT
System Specs:
Gigabyte Z77X-UP7, Intel i7-3770K (at) 5Ghz, Corsair Vengeance 16GB, EVGA GTX 780Ti Dual Classified, Custom liquid cooling. Corsair AX1200 psu. 3x 1TB internal HD, Thrustmaster Hotas Warthog Flight System.
JRSchiphol
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 675
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:53
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door JRSchiphol »

Hier is mijn nieuwe video:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=IHtdyzT9d7s

Simulator: Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition + Acceleration
Airplanes: CLS A330, DC-10, Beluga \ Majestic Dash-8 Q400 \ CaptainSim 757, 777 \ QualityWings 757 \ Aerosim 787 \ PMDG 737NGX, 747X \ HJG KC-135 \ Dino Cattaneo F-35A Lighting II \ Aerosoft Airbus X Extended v1.10 \ Digital Aviation Fokker 70/100
Scenery: 29Palms Skiathos X \ ORBX NRM, SAK \ FlyTampa Montreal, Vienna, St. Maarten \ Aerosoft Heathrow, Ibiza, Innsbruck \ LatinVFR San Diego

Software: FSRecorder \ Sony Vegas Pro 10 \ FRAPS \ EZDOK
Muziek: Zedd feat. Foxes - Clarity (Disfigure Remix)
Afbeelding
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GeForce GTX660 OC TF 2GB | Samsung 840 EVO 250GB | Corsair Hydro H60 | Corsair Gold AX750 | Windows 7 Ultimate x64
Gebruikersavatar
rubenonline
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 jun 2010, 15:31
Locatie: Vlissingen, Zeeland
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door rubenonline »

Dit kan je weer met recht "outstanding!" noemen. Heel gaaf! :D
thebest07111
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 773
Lid geworden op: 10 feb 2012, 14:12
Locatie: ergens op de wereld.

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door thebest07111 »

Klein filmpje van mij,





Simulator=FSX
Add-on scenery=Flytampa sint maarten
Add-on airplane=pmdg 747 400
Repaint airplane=van PMDG site
Als er spellingsfouten in mijn tekst staan zit ik waarschijnlijk op de ipad.
Afbeelding
klmdude
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:54

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door klmdude »

Even een testje,
Ben namelijk bezig met het oefenen in het bewerken van screenshots, Tips en kritiek hoor ik graag :D
Afbeelding

Lijstje
Sim=FSX
Plane=Carenado volgens mij de SR22
Livery=included
Addons= Flytampa Grenadines/ ENB Series
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= NVT
Add-on airplane= Project Airbus A320
Repaint airplane= Denis Minaev
klmdude
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:54

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door klmdude »

Afbeelding

Sim=FSX
Plane= Airbus X A321
Repaint= Airbus X
Scenery= NVT
Overig=NVT
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= NVT
Add-on airplane= Overland A340-300
Repaint airplane= Jeremiah
nickyboy19962602
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 jun 2010, 16:16

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door nickyboy19962602 »

Climbout LFPG
Afbeelding

Boven Reims
Afbeelding

Sim = FSX Acceleration
Plane = PMDG Boeing 737-700WL
Repaint = Lufthansa, weet alleen niet meer waarvandaan :?
Overig = REXv2, Aerosoft LFPG

Voor het hele album (44 shots) kun je hier kijken: http://s1205.photobucket.com/user/nicky ... t=2&page=1
FSXvidsHD
Instructor
Instructor
Berichten: 475
Lid geworden op: 11 nov 2010, 17:20
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FSXvidsHD »

Afbeelding

Sim: FSX
Addon scenery: NVT
Addon airplane: PMDG 747-400
Repaint airplane: McPhat Studios
Overig: REX Essential
BASPILOT
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 156
Lid geworden op: 18 okt 2011, 19:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door BASPILOT »

1. ArkeFly PH-TFF (787 paint)
Afbeelding

2. Ryanair
Afbeelding

3. Delta Airlines
Afbeelding

Sim: FSX
Addon aircraft: PMDG 737-800 NGX & CLS A330-300
Addon scenery: REX, NL2000 V4 & Aerosoft Amsterdam X
Repaint: 1: Flightsim.com, 2: PMDG, 3: Avsim.com
Afbeelding
JRSchiphol
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 675
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:53
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door JRSchiphol »

Video over Transavia.com Virtual!

http://www.youtube.com/watch?v=jK1hsfFMovo

SIm: FSX
Planes: PMDG 737NGX (-700 en -800)
Scenery: Flytampa Athens, Aerosoft Innsbruck, Heraklion, Palma de Mallorca, Faro, Madeira, Sharm El Sheik, NL2000... en nog een special waar we later over horen .

Overig: REX Essential Plus Overdrive, EZDOK, World of Ai
Software: Sony Vegas Pro 10
Afbeelding
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GeForce GTX660 OC TF 2GB | Samsung 840 EVO 250GB | Corsair Hydro H60 | Corsair Gold AX750 | Windows 7 Ultimate x64
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= NVT
Add-on airplane= TDS 787-800
Repaint airplane= Yosuke Ube
Plaats reactie