All aboard

Laat ons hier meegenieten van jouw ,zelfgemaakte, Flight Simulator screenshots en Flightsimulator filmpjes. ( geen echte luchtvaartbeelden)

Lees wel eerst de regels voor dit forum !

Moderator: Moderator-groep

All aboard

Berichtdoor marquesas op 09 feb 2014, 16:27

Dag allemaal,

Ik was vroeger fotograaf en heb heel wat uurtjes doorgebracht in de doka (donkere kamer). Tot diep in de nacht staand in het rode licht van die donkere ruimte gebogen over de chemische baden was een hele andere ervaring dan het achter of voor de computer zitten.

Terug naar het heden en terug naar het vliegen. Wij vliegen denk ik, omdat we graag piloot wilden worden maar dat, om welke reden dan ook niet kon, omdat we gefascineerd zijn door de luchtvaart en/of door de techniek en misschien ook wel vanwege de geweldige procedures en technieken die je toe kunt passen tijdens het flightsimmen. Soms is de illusie van het vliegen binnen de beslotenheid van onze werkkamer met desktop zo groot dat wij alles vergeten en alleen nog maar geheel 'immersed' zijn in het vliegen.

We vliegen ook denk ik omdat het ongelooflijk mooi is, de modellen worden beter, de software verfijnder en de scenery wordt ook steeds beter. En dan maak je screenshots-en meestal eindigen die in een van A naar B verhaal, heel leuk om te maken en leuk om te bekijken. Van al die screenshots blijven er dan ook vele ongebruikt. Die wilde ik eens tonen, in zwart wit en zonder commentaar, tenslotte heb ik al genoeg geschreven.

Marc

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikte Sim: FSX

Addons: Aerosoft Airbus Extended, PMDG 777-200 LRX, PMDG 737 NGX, Captain Sim 737-200, Flight One Cessna Citation Mustang, Carenado Mentor

Addon Scenery: FTX Global, Netherlands 2000, FTX EU ENG
marquesas
Instructor
Instructor

Re: All aboard

Berichtdoor falcon op 29 mei 2014, 20:33

Zeker mooie foto's! Vooral die lufthansa A320 :dup:
falcon

Berichtdoor marquesas op 29 mei 2014, 22:18

Leuk om na een x aantal maanden een leuk commentaar te krijgen :)
marquesas
Instructor
Instructor

Berichtdoor mitchell op 08 sep 2014, 21:34

Ik reageer toch even op je bericht ondanks dat het al paar maandjes terug is. Helaas is het forum niet meer zo zoals het een paar jaartjes terug was. Het wordt minder bezocht en het lijkt er ook op als of er steeds minder mensen gebruik maken van FS. ( Ik kan het ook mis hebben hoor). Komt het door facebook en al die ander social media site's waardoor forums minder bezocht worden ?.
Afbeelding
mitchell
Supervisor
Supervisor

Keer terug naar Screenshots and movies