Gauges volgorde

Zelf een toestel bouwen? Of vragen erover? De Hangar is ervoor!

Moderator: Moderator-groep

Gauges volgorde

Berichtdoor MarcoMK op 07 jun 2010, 08:53

Beste mensen,

Ik hoop dat dit de goede plek is om het te vragen, zoniet gaarne verplaatsen naar het goede onderdeel.

Ik ben op dit moment bezig om het Panel van de Alphasim C-17 aan te passen door er een ISGSIM FMS in te knutselen. Dit is reeds gelukt en werkt perfect. Een ding wat helaas tot nu toe nog steeds niet is gelukt, is het volgende...

Ik wil graag op het Autopilot panel, welke bestaat uit 2 delen...:

- De autopilot op het MIP
- een 'uitschuif versie'

... de LNAV en VNAV knoppen monteren. Het enige 'lichtelijke probleem is dat het autopilot panel bestaat uit één grote gauge. Deze gauge heeft op de één of andere manier 'prioriteit' boven andere gauges en de knoppen vervagen dus achter de Autopilot gauge.

Is het mogelijk (bij jullie weten) om prioriteit aan gauges te geven zodat de LNAV en VNAV knoppen boven de Autopilot gauge kunnen komen?

Een oplossing die ik reeds heb gevonden is om een extra 'laag' aan te maken en hierop de knoppen te 'monteren', maar wil eigenlijk de knoppen op de [window00], dus het MIP (main instrument panel) plakken.

Alvast bedankt voor de mogelijke antwoorden.

Groet,
Intel Core i7-2600K at 4,8Ghz | Asus P8Z68-V PRO | 16GB Kingston HyperX | 2x EVGA GTX